Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:41:45 GMT

کمبود شیرخشک در مجتمع خدمات بهزیستی شبیر تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۴۳۶۵۴۹

تهران - ایرنا - معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران مطلب منتشر شده در برخی از شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کمبود شیر خشک در مجتمع خدمات بهزیستی شبیرخشک را....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۴۳۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش «مثبت ماه» ویژه ماه رمضان در راستای کمک به مددجویان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزوهایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی گفت: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کارهای خیر خود را انجام دهند.

بیش از 1.5 میلیون خانوار تحت پوشش چرخه مستمری سازمان بهزیستی هستند

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #123* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30000123 در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت 16 رقمی سازمان را نیز 6367957070707075 اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر
  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • تکذیب خبر سرقت تایر‌های خودرو‌های پارک شده در پارکینگ رازی
  • تکذیب خبر سرقت تایر خودروهای پارک شده در پارکینگ رازی خوی
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد
  • ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر