Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: تبدیل دانش به فناوری و بین‌المللی شدن دانشگاه یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه علم و صنعت است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۴۴۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند

وزیر علوم گفت: حجم و کیفیت دانش و فناوری تولید شده در سال‌های اخیر در دانشگاه‌ها به حدی است که می‌تواند برای همه امیدآفرین باشد و به اقتدار ملی منجر شود و اخبار این تولیدات علمی زمانی به خوبی منتقل می‌شود که رسانه‌های بومی و دانشجویی به آن بپردازند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدعلی زلفی‌گل همزمان با برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 13 که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با حضور نشریات دانشجویی دانشگاه‌‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد، روند رو به رشد و تعالی این عرصه مهم فعالیت دانشجویی را بازگو می‌کند، بنابراین نشریات دانشجویی، قدرت تولید و نشر دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری دانشگاه‌های کشور را در مقیاس و تراز ملی دارند.

وی افزود: رونق نشریات دانشجویی در سال های اخیر و توجه آنها در عرصه‌های مختلف در ساحت نشریات مکتوب و مجازی، گویای آن است که دانشگاه در عرصه نشریات دانشجویی با همه مسائل و تنگناهای موجود، پویا، و روبه جلو است و این گواه روشنی از اهتمام دانشجویان، استادان، مدیران و کارشناسان دانشگاه‌های کشور به امر مهم رسانه و نشریات دانشجویی ماست.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری تصریح کرد: اهمیت ارتباطات در دنیای کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست و این درحالی است که دانشگاه ها به دلیل داشتن مجموعه های دانشجویی ظرفیت‌های زیادی برای تولید دانش و فناوری دارند.

زلفی‌گل گفت: حجم و کیفیت دانش و فناوری تولید شده در سال های اخیر در دانشگاه ها به حدی است که می‌تواند برای همه امیدآفرین و روحیه دهنده باشد و به افزایش سرمایه اجتماعی و اقتدار ملی منجر شود.

وی عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های ابتکاری، خلاق و هنرمندانه، با شعار فرهنگ فناوری و فناوری فرهنگی، می‌توان جهش نوینی در تولید آثار رسانه ای دانشجویی با رویکرد حل مسئله در زمینه دانشگاه‌ها و دستاوردهای آن منتشر کرد .

 وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: انتقال و پیام رسانی این حجم از تولید دانش و فناوری زمانی به خوبی انجام می‌شود که رسانه و نشریات با ظرفیت بومی به آن بپردازند.

وی گفت: رسانه‌ها و نشریات دانشجویی در دانشگاه‌ها با ظرفیت کم نظیری که دارند با پویایی و بالندگی، قدرت تولید و نشر دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری دانشگاه‌های کشور را در مقیاس و تراز ملی دارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • تقویت ظرفیت‌ها و مدل‌های بهره‌برداری از کارگزاران دانش و فناوری
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده