Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بازرگانی پاکستان گفت: کنفرانس تجاری پاکستان و ایران تا پایان ماه مارس در تهران برگزار می‌شود که نقش مهمی در افزایش حجم تجارت بین دو کشور و منطقه خواهد....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۴۴۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید سفیر پاکستان در ایران بر تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، محمد مدثر در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس از دیدارش با محمود نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی تهران خبر داد.

وی نوشت: ما توافقم کردیم که ایران و پاکستان نیازمند تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد، ایجاد منطقه مشترک آزاد صنعتی در مرز و اجرای سازوکار تهاتر در تجارت دوجانبه هستند.

سفیر پاکستان همچنین خواستار افزایش همکاری‌های مشترک میان اتاق‌های بازرگانی تهران و کراچی شد.

در جریان سفر رسمی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به پاکستان در اواسط مردادماه امسال، اتاق‌های بازرگانی تهران و کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.

سفیر ایران در پاکستان هفته گذشته طی نشستی با مسئولان اتاق بازرگانی اسلام‌آباد اعلام کرد: پیشبرد توافقنامه تجارت آزاد با پاکستان و توسعه همه جانبه روابط فی مابین در دستور کار سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام‌آباد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار ساختمان‌های تجاری، خدماتی و اداری بدون مناسب‌سازی صادر نخواهد شد
  • سال ۱۴۰۳؛ خط پایان خودرو‌های باری و تجاری قدیمی
  • سفیر پاکستان در تهران: حجم تبادلات تجاری میان ایران و پاکستان باید به ۵ میلیارد دلار برسد
  • سفیر پاکستان در تهران: حجم تبادلات تجاری میان ایران و پاکستان باید به 5 میلیارد دلار برسد
  • پیروزی حسین وفایی در مسابقات اسنوکر آزاد جهانی
  • تاکید سفیر پاکستان در ایران بر تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد
  • تأکید سفیر پاکستان در ایران بر تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد
  • نمایشگاه ایران اکسپو
  • حکم محکومیت ۳۵ مقصر حادثه پلاسکو پس از هفت سال در دادگاه تجدید نظر تایید شد
  • روان‌سازی مبادلات تجاری بین تهران و آنکارا