Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با انتقاد از درج بی‌دلیل تاریخ اعتبار بر روی کارت‌های بانکی گفت: چرایی درج تاریج اعتبار و محدودیت زمانی برای....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۴۵۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای فروردین ماه ۱۳۹۷ تا چهاردهم اسفند ۱۴۰۲، میزان تعهدات ارزی صادرکنندگان استان ۲۰۰ میلیون یورو بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت کردستان، طه سمیعی اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع از ۳۳۴ کارت بازرگانی فعال در حوزه تولیدی و غیرتولیدی در استان کردستان، مجموع ارزش بازگردانده شده حاصل از فعالیت این کارت‌ها، ۲۰۰ میلیون و ۷۳ هزار و ۱۶۴ یورو بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بازرگانان با استفاده از کارت‌های بازرگانی، ۱۵۵ میلیون و ۴۴ هزار و ۳۴۴ یورو در بخش تولید و یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۵۲۴ یورو نیز در بخش غیرتولیدی تعهد سررسید شده ارزی ایجاد کرده‌اند، افزود: تنها در بخش تولیدی ۹۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۹۵۷ یورو و در بخش غیرتولیدی نیز ۱۰۷ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۷ یورو ارز بازگردانده شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۷۹ کارت بازرگانی نیز تمدید شده است.

سمیعی ادامه داد: از مجموع ۳۵۶ کارت صادر شده، ۳۴۲ مورد در حوزه بازرگانی، شش مورد در حوزه صنعت، دو مورد در حوزه معدن و شش مورد نیز در حوزه کشاورزی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، از نظر تعداد صدور ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی به وضعیت کلی کارت‌های بازرگانی دارای اعتبار و فاقد اعتبار در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش اتاق بازرگانی ۸۰۸ کارت دارای اعتبار و سه هزار و ۳۲۶ کارت فاقد اعتبار وجود دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در بخش اتاق تعاون نیز شش کارت بازرگانی فعال و ۱۳۵ کارت بازرگانی فاقد اعتبار وجود دارد و در مجموع از چهار هزار و ۲۷۵ کارت موجود در هر دو بخش، ۸۱۴ کارت فعال و سه هزار و ۴۶۱ کارت نیز غیرفعال است.

کد خبر 749148

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟