Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دکتر بطحائی گلپایگانی از مراجع عالیقدر در دیداررحیم واحدی رئیس انجمن دفاع از حقوق مصدومین شیمیایی سردشت با اشاره به مشکلات کوله بران سردشت از زحمات مهندس سعادت....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۴۸۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل در استان ، شاهد نمونه کاملی از همکاری گروه‌های مردمی با یکدیگر و با حمایت و پشتیبانی دستگاههای مربوطه در خدمت رسانی به مردم هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات درمانی گروه جهادی الکفیل و هلال احمر در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان افزود: پذیرای این گروه جهادی در استان هستیم و این فرصت خوبی است برای استان و همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادرسان و فعال در حوزه محرومیت زدایی ، همه امکانات خود را در کنارهم قرار داده و نمونه کاملی از همکاری گروه‌های مردمی با یکدیگر با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های مربوطه است و ضمن اینکه اوج هم افزایی بین دستگاهی و بین بخشی را شاهد هستیم.

وی یادآوری شد: از بدو ورود به مجموعه ، برنامه‌های خوبی برای مراجعه کنندگان پیش‌بینی شده و با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی و خیریه در حوزه امدادی، پزشکی ، داوطلبان هلال احمر و گروه‌های فرهنگی در حال ارائه خدمات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ارائه خدمات عمدتا در حوزه دندانپزشکی، چشم پزشکی و معاینات عمومی و حتی برخی جراحی‌ها است و در این زمینه امکانات علوم پزشکی نیز در اختیار این عزیزان است. ضمن اینکه علاوه بر اینها، خدمات دیگری در مسیر و حاشیه اقدامات اصلی برای بهره‌برداری از این فرصت در زمان حضور مددجویان و خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

رفیعی اظهار داشت: دارو و بسیاری از خدمات دیگر توسط هلال احمر در خدمات‌ جهادی برای مراجعان به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همه اینها در راستای مردمی سازی امور تعریف می‌شود که از سیاست‌های مسلم نظام و دولت سیزدهم است چرا که مشارکت مردم در کمک به جامعه ، باری از دوش دولت بر می‌دارد ضمن اینکه ارزش مهم تر همان حس مسئولیت پذیر ی و همکاری است و موجب احساس امید و رضایتمندی و ارتقای سرمایه اجتماعی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: حضور و همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر و داوطلبان آن در تسهیل گری و ارائه خدمات کروه جهادی الکفیل بسیار پر رنگ است که امید داریم این زمینه‌ای باشد تا در طول سال اقدامات مشابهی را داشته باشیم.

گفتنی است، با همکاری مشترک قرارگاه جهادی الکفیل و جمعیت هلال احمر زنجان، 110 دندانپزشک و 200 دستیار دندانپزشک داوطلب به نیازمندان زنجانی خدمات دندانپزشکی ارائه و داروهای مورد نیاز مراجعان رایگان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • تقدیر از کارگران میبدی
  • کارگران میبدی تقدیر شدند
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی