Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دکتر ایوبی با صدور پیامی، انتصاب محمد مهدی حیدریان را به سمت ریاست سازمان سینمایی را تبریک گفت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۵۰۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته که رقابت‌های لیگ برتر در جریان بود، خبر جدایی مجتبی سرآسیایی و بازگشت مهدی حسینی‌نسب روی خروجی سایت باشگاه سایپا قرار گرفت.

مجتبی سرآسیایی ساعاتی بعد با انتشار یک پست اینستاگرامی به این تصمیم مدیران باشگاه سایپا واکنش نشان داده و نوشته است: 

«سلام. به رسم ادب تشکر می‌کنم از مدیران باشگاه سایپا، مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تشکر بزرگ می‌کنم از جناب حسینی‌پور عزیز مدیرعامل سابق باشگاه و جناب ناظری، آقا محمد رحمتی و آقا محمود عربی و... ممنونم از محبت عزیزان خودم، آقابهنام ابوالقاسم پور، آقامصطفی قنبرپور، آقاوحید قاسمی، آقافربد بقایی و آقاامیرحسین بابازاده و دیگر عزیزان. قدردانی می‌کنم از زحمات همکاران عزیزم در کادرفنی؛ آقای فرزین رکوعی، آقای فرشاد قدیری، آقای رضا خالقی‌فر، آقای عماد هاشمی، آقای مهدی صولی، آقای علی عسگری، آقای پوریا جراحی. افتخار می‌کنم که مربی و برادر بازیکنان بسیار قابل و ارزشمند و باشخصیت تیم سایپا بودم و روزهای خوبی کنار آنها و دیگر زحمت کشان مجموعه از جمله کادر پزشکی و ماساژ، کادر تدارکات و دوستان خوب و زحمتکش رسانه داشتیم. ما موظف به تلاش حداکثری برای موفقیت هستیم و نتیجه در ید قدرت باری‌تعالی است و باور محکم دارم که هیچ چیز در این دنیا گم نمی‌شود. در انتها آرزوی موفقیت و درخشش برای مجموعه بزرگ سایپا و دوست عزیزم آقا مهدی حسینی‌نسب دارم.» 

سرآسیایی شروع خوبی در سایپا داشت و موفق به کسب چند پیروزی متوالی شد، اما در هفته‌های اخیر رقم خوردن چند شکست سبب شد تا مدیران باشگاه دست به تصمیم عجیبی بزنند و حسینی نسب که در ابتدای فصل هدایت تیم را برعهده داشت، دوباره به راس کادر فنی بازگرداندند.

دیگر خبرها

  • پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • پیام راموس برای رئالی‌ها