Web Analytics Made Easy - Statcounter

معلمی گفت: ساده زیستی امام زبان‌زد خاص و عام است اما عده‌ای از زمین های هزاران متری صحبت می‌کنند، امامی که حاضر نبود از هوای لطیف کوفه در سال‌های تبعید....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۵۰۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در حضور سیدمحمد حسینی معاون رئیس جمهور به بازیکنان تیم ملی اعلام کرد در صورت صعود به المپیک نفری یک میلیارد تومان پاداش می دهد.

وی گفت: از شما بازیکنان ممنون هستم که در این روزهای سخت کنار ما ایستادید.می دانم که رویداد سختی درانتظار ماست اما من به این تیم خیلی امیدوار هستم. من کاری به کارشناس ها ندارم و برای خودم رسیدن به المپیک همه آروزیم نیست. عبادی پور تو فرمانده داخل زمین هستی و دوست دارم پسرت در آینده بگوید پدرم تاریخ ساز بود.ناراحتی و شادی مردم برایتان مهم باشد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو


پائز سرمربی تیم ملی نیز گفت: قول می دهیم به هدفی که مشخص کردیم برسیم. با همکاران برزیلی هم صحبت کردم، برای ما افتخار است که برای ملت ایران کار کنیم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

میلاد عبادی‌پور به نمایندگی از بازیکنان هم اظهار کرد: بعد از نسل قدیمی که در تیم ملی بودند احساسم این است که توجه مسئولان به والیبال کم شده است. ما سرباز کشور هستیم و چشمداشتی نداریم.برای پرچم روی سینه مان می جنگیم. یکسری مشکلات داریم که امیدواریم مدنظر داشته باشید.آقای تقوی یکسری هزینه ها را از جیب خودش می دهد.کمترین پرواز ما 30 ساعت است و باید با پرواز اکونومی برویم. اگر به المپیک صعود کنیم فکر کنم آقای تقوی دیگر برای اعزام به المپیک بودجه نداشته باشد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

در ادامه سیدمحمد حسینی معاون رئیس جمهور برای بازیکنان صحبت کرد و گفت: من در دولت های قبلی هم بودم اما در دولت فعلی حتما یکی از مباحث ورزشی است.می دانیم رنج سفر تحمل می کنید اما ورزش امری هست که با ایرانیان پیوند خورده است. با عزم و اراده کار کنید حتما موفق می شوید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو



در پایان نیز محمد حسینی و میلاد تقوی مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: امیدواری فراوان داریم که والیبال ما پیروز باشند. یکی از اولویت های دولت تقویت ورزش است و بودجه خوبی هم برای ورزش در نظر گرفته شده است. در مورد والیبال حتما با رئیس جمهور صحبت می کنم که این تیم دغدغه کمتری داشته باشد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)