Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایستگاه جمع آوری پسماند خشک قابل بازیافت و کمپوست روستای دهنه سر خمام به بهره برداری رسید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۵۰۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۴ شهر اصفهان قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با میانگین ۷۳ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۶۵، پارک زمزم ۷۵، میدان انقلاب ۶۲، خیابان پروین اعتصامی ۶۷، بزرگراه خرازی ۹۰، دانشگاه صنعتی ۷۴، خیابان فیض ۶۴، رهنان ۷۳، خیابان زینبیه ۷۹، سپاهان‌شهر ۹۲، خیابان فرشادی ۵۹، کردآباد ۷۳، بولوار کاوه و ایستگاه ولدان ۶۸ و خیابان میرزا طاهر ۵۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.

شاخص هوای اصفهان در ایستگاه خیابان احمدآباد با عدد ۱۰۸ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۷۰، مبارکه با میانگین ۷۱ و شاهین شهر با میانگین ۶۹ AQI در وضعیت قابل قبول و در کاشان با میانگین ۱۱۴ ناسالم برای گروه‌های حساس، قهجاورستان با میانگین ۱۶۹ AQI ناسالم برای عموم شهروندان و در نجف آباد با عدد ۳۶ AQI پاک ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 6086126

دیگر خبرها

  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • هوای ۴ شهر اصفهان قابل قبول است
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است