Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:43:05 GMT

پردیسان گسل جوان تهران؛ چه باید کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۵۰۹۸۲۴

در حال حاضر شهر تهران پنج گسل اصلی و بزرگ دارد که گسل های جنوب ری ، شمال ری، گسل شمال تهران و گسل نیاوران، گسل قصر فیروزه و شرق....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۵۰۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده مرزن آباد گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل لاسم تا گزنک، محدوده وانا و  محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گیلاوند و زیرآب و آزادراه تهران-پردیس محدوده آزادراه گزارش شده است.

او اظهار کرد: تردد روان در آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال دارای بارش باران و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت:  ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا کمالشهر و آزادراه قزوین-کرج محدوده مهرشهر گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  بیان کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-ساوه محدوده نسیم شهر را شاهد هستیم.  

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، تهران، البرز، هرمزگان، قزوین، زنجان، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال
  • سختی کار نفتی‌ها
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر