Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اندیشه: حجت‌الاسلام علیزاده در همایش بین‌المللی مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم به تشریح اندیشه‌های اقتصادی قرآن در پرتو مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن پرداخت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۵۱۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در دیدار با هیات اندیشه‌ورز با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی دغدغه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر کشور است که گویای این است موضوع آسیب‌های اجتماعی و کاهش و رفع آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌طلبد در این راستا از همه ساز و کارهای مادی و معنوی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده شود و این از برنامه‌های راهبردی و کلان نظام است.

بهرام‌نیا افزود: یکی از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم مسئله‌محوری است که در استان ایلام هم بحث آسیب‌های اجتماعی و خودکشی یکی از این مسایل است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: برای آسیب‌های اجتماعی هر استان باید یک نسخه واحد تهیه کرد چرا که شرایط اقتصادی و ویژگی‌های قومیتی و فرهنگی هر استان با دیگر استان‌ها متفاوت است. برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از همه ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر ظرفیت علمی صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها، تاکید کرد: هیات اندیشه‌ورز دارای اندوخته‌های علمی و تجربی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم با این اقدامات شاهد کاهش خودکشی باشیم.

کد خبر 6100206

دیگر خبرها

  • برنامه برگزاری کنگره‌ اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای 
  • نشست خبری رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در نمایشگاه نفت
  • سند امنیت انرژی تصویب شد
  • ضرورت ورود قرآن به بدنه جامعه/ تشریح ماموریت های جامعه المصطفی
  • برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری درتبریز
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • تفال به حافظ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد...