Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان سروآباد ،گفت: کانون های مساجد در رفع محرومیت فرهنگی و هنری در توسعه جامعه تاثیر گذار هستند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۵۲۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام گفت: توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار دو هدف عمده حضور در نمایشگاه اکسپو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جمیل شوهانی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌_ در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران با حضور در پاویون رسانه‌ای وزارت کشور با اشاره به توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات، ظرفیت‌های بالقوه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: هدف از حضور استان ایلام در ششمین نمایشگاه اکسپو علاوه بر معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار و معرفی بیشتر و بهتر زنجیره‌های ارزش راهبردی استان در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی، صنایع‌دستی و گردشگری بود که به نتایج مطلوبی منجر شد.

وی افزود: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان به بحث زنجیره ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام با اشاره به فراهم شدن پیش زمینه انعقاد قرارداد و ایجاد تفاهم‌نامه، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ دیدار اختصاصی از طریق هیئت‌های تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی از استان‌های مختلف و کشورهایی همچون روسیه، ترکیه، پاکستان، افغانستان، الجزایر و عراق در غرفه ایلام انجام و پیش زمینه‌های انعقاد تفاهم‌نامه‌های دوجانبه و چند جانبه فراهم شده است.

کد خبر 749737

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان