Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مادران شهدا به رغم عاطفه و مهرعمیق مادرانه، از فرزندان خود در راه عزت اسلام و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و کشور گذشتند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۵۴۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»

سیف‌الله رضایی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ششم اردیبهشت در تقویم محلی بنام روز سنندج"روژ سنه"نام‌گذاری شده است که بدلیل اهمیت این موضوع یک هفته را به آن اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، شورای شهر و دبیرخانه شهر خلاق موسیقی مجریان اصلی برنامه‌ها هستند، اما دستگاه‌های فرهنگی نیز در این هفته برنامه‌هایی را دارند و با ما همکاری می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: ۱۹ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف برای گرامیداشت روز سنندج در نظر گرفته است که روز ششم اردیبهشت افتتاحیه این هفته در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

رضایی ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی و حضوری‌نویسی، رونمایی از کتاب حوزه موسیقی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه کتاب، اجرای گروه‌های موسیقی و تئاتر، برپایی کارگاه نقاشی و برگزاری دومین جشنواره ورزش پهلوانی از جمله‌های برنامه‌های این هفته است.

وی اضافه کرد: اجرای مراسم مولودی‌خوانی سنتی و خانقاهی سنندج، اکران فیلم کارگردانان سنندجی در پردیس سینما بهمن سنندج، برگزاری همایش مستوره اردلان، دومین جشنواره ملی عکاسی و نمایشگاه پوستر از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته سنندج است.

گفتنی است سایر اعضای حاضر در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته گرامیداشت روز سنندج پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گرامیداشت هفته سلامت (عکس)
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اسم پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟