Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نمایشگاه و فروشگاه خیریه کاردستی از سوی نوآموزان پیش‌دبستانی ندای رحمت الهی البرز برپا شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۵۸۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است

حجت الاسلام احمد صالحی شامگاه جمعه در مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه در نقاط کم برخوردار استان سمنان اظهار کرد: دولت سیزدهم همواره بر کاستن مشکلات مردم نیازمند مصمم است و در سفرهای ریاست جمهوری هم این نگاه به خوبی احساس می‌شود.

وی اظهار کرد: در سفر به استان سمنان نیز درخواست مردمی احصا و قطعا توجه به رفع مشکلات مدنظر قرار دارد.

اهدا ۱۱۰ سری جهیزیه در استان سمنان

همزمان با سفر رییس جمهور به استان سمنان به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها ۱۱۰ سری جهیزیه به زوجین این استان اهدا شد.

مدیر قرارگاه خیریه آبشار عاطفه‌ها در حاشیه این مراسم گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد مقدس تاسیس شد و مدیرعامل محترم و رئیس هیئت مدیره بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها محمد جواد فولادپور است.

فاطمه چوپانی مهم‌ترین هدف خیریه آبشار عاطفه‌ها را فقرزدایی و حمایت از خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها دارای ۹۰۴ نمایندگی در سراسر کشور است.

وی در خصوص اهداف این خیریه گفت: خانواده‌هایی که مورد هدف بنیاد خیریه قرار می‌گیرند،خانواده‌های ایتام، زنان سرپرست خانواده و نخبگانی که در حال تحصیل و زوجهای جوان نیازمند جهیزیه است.

مدیر قرارگاه خیریه آبشار عاطفه‌ها اضافه کرد: حدود ۴۵۰ هزار نفر مستمری بگیرد بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها هستند و به خانواده‌های ایتام در هر ماه غیر از اجناس غیرنقدی، به شکل نقدی هم کمک می‌شود

وی با اشاره به ناگذاری سال جدید به جهش تولید با مشارکت مردمی اظهار کرد: بنیاد آبشار عاطفه‌ها تنها امسال بلکه از سال‌های گذشته در بحث اشتغال و کارآفرینی زنان سرپرست خانواده یا خانواده کم درآمد فعال بوده است.

چوپانی اضافه کرد: بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با فراهم کردن زمینه اشتغال این اقشار کارگاههای کوچک اظهار کرد: هدف بنیاد از این اقدام حفظ عزت نفس این خانواده هاست و با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، امسال محکم‌تر قدم برخواهیم داشت و در مناطق محروم این کارگاه‌ها را راه اندازی خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: یکی از مهم‌ترین هدف‌های ما در تهیه جهیزیه استفاده از تولیدات داخلی است که با این کار از کالاهای تولید داخلی ایرانی حمایت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • بارش رحمت الهی در استان کویری یزد
  • برپا کردن چادرهای هلال احمر در نقاط سیل‌زده بلوچستان
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • فیلم| رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • چه کسانی ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند + فیلم
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد