Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وکیل دادگستری گفت: مرجع دستگیری هنگامه شهیدی شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران است که پس از دستگیری او در مشهد، به تهران منتقل شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۵۹۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل فرمان حمله نظامی گسترده را صادر کرد

به گزارش همشهری انلاین به نقل از تسنیم، واللا نیوز در گزارشی که شامگاه سه شنبه منتشر کرد، خبرداد طی ۱۲ ساعت اخیر ارتش اسرائیل سطح آمادگی خود را برای انجام حمله نظامی وسیع به رفح بالا برده است.

امیر بوحبوط خبرنگار مسایل نظامی این رسانه عبری زبان با اعلام این خبر افزود، در پشت پرده رقابتی سخت بین فرماندهان یگان‌های پیشرو ارتش اسرائیل برای فرماندهی این عملیات در حال انجام است.

در ادامه گزارش آمده است، ستاد ارتش اسرائیل و وزیر جنگ طرح انجام این تهاجم را به تصویب رسانده و آن را برای بررسی در اختیار کابینه جنگ اسرائیل قرار گرفته است.

براساس این طرح عملیاتی ریاست ستاد ارتش دستور داده است نیروهایی که برای تقویت لشکر غزه در منطقه مستقر شده‌اند، ابتدا با گروه‌های مسلح فلسطینی که در شمال نوار و مرکز غزه مشغول فعالیت هستند وارد عمل خواهند شد.

براساس روایت این رسانه صهیونیست، طی چند ساعت اخیر ارتش اسرائیل کار تقویت یگن‌های توپخانه را آغاز و تعداد زیادی از نفربرهای زرهی را به منطقه منتقل کرده است همچنین یگان‌های مختلف دیگری نیز در این منطقه مستقر شده‌اند.

واللا نیوز به نقل از مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد در راستای این تهاجم تدابیر خاصی برای منطقه عملیات اتخاذ شده و در این راستا اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه بیشتری داده شده است.

در عین خبرنگار این رسانه اعتراف کرد این اقدامات برای کسب مشروعیت بین المللی جهت انجام تهاجم زمینی به رفح صورت گرفته است.

کد خبر 845067 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • بازداشت ۵ هزار فلسطینی در غزه از هفتم اکتبر تا کنون
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • وزیر جنگ اسرائیل فرمان حمله نظامی گسترده را صادر کرد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • حال و روز زورگیران اتوبان صدر پس از دستگیری +فیلم
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم