Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@14:28:11 GMT

نقش پنیر خامه ای و چدار در یک سرطان زنانه

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۱۳۴۰۲

بنابر مطالعات جدید مصرف مقدار زیاد پنیر "چدار" و پنیر خامه‌ای می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پستان را افزایش دهد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۱۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس بیمارستان کیش گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک با قابلیت تصویربرداری سه بعدی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد کیش خریداری و به بهره برداری رسید.

امید براتی، سرطان سینه را دومین علت مرگ و میر بانوان در کشور برشمرد و گفت: خرید این دستگاه از چهار سال گذشته در دستور کار بیمارستان کیش قرار گرفته بود و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و تامین ارز نیمایی توسط وزارت بهداشت و درمان، خریداری و در بیمارستان کیش نصب و به بهره برداری رسید.

مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش نیز گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک، دیجیتال سه بعدی و مجهز به پدل هوشمند است.

مهشاد پازوکی افزود: قابلیت شناسایی نود و پنج درصدی و تشخیص ضایعات و کاهش فشار بر بیمار در زمان تصویربرداری از ویژگی‌های این دستگاه ماموگرافی است.

رئیس مرکز بهداشت کیش نیز در مراسم بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش با اشاره به ضرورت و اهمیت غربالگری و تشخیص به موقع سرطان سینه، گفت: در کشور ما از هر صد هزار زن، در حدود بیست نفر به سرطان مبتلا هستند.

اسدالله احمدی، افزود: تجهیز بیمارستان کیش به دستگاه ماموگرافی علاوه بر شناسایی به موقع بیماری افراد می‌تواند نقش تاثیر گذاری در روند بهبود بیماران داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش
  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • راهنمای جامع خرید صندل زنانه چرم
  • طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد
  • قیمت پنیر فله سنتی و صنعتی
  • نرخ پنیر فله سنتی و صنعتی در پایتخت
  • این پنیر را بخورید تا آلزایمر نگیرید
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • ماجرای نخستین مزرعه خورشیدی زنانه در یک روستا