Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و کرایه اتومبیل فعالیت سرویس دهنده های مجازی را غیر مجاز و غیرقانونی عنوان کرد و گفت: سیستم فناوران رایانه به این مجموعه کارتی داده است بدون اینکه جا و مکانی مشخص کرده باشند و بدون توجه به اینکه باید چند نهاد ذیربط شامل شورای شهر، شهرداری و... مصوبه ای در این باره تعیین و تایید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسن هاشمی تیرآبادی رئیس اتحادیه موسسات توریستی و کرایه اتومبیل در گفت و گو با خبرنگار «رازق» از عدم افزایش قیمت نرخ کرایه اتومبیل در پایان سال خبر دارد و اظهار کرد:
در روزهای پایانی سال و ایام عید همکاران این واحد خدماتی بصورت رقابتی کار خواهند کرد و افزایش قیمتی نخواهیم داشت مگر مشتری انعام بخواهد بدهد.

وی در ادامه این مطلب گفت: هرساله شورای عالی نظارت در فروردین یک مصوبه قیمتی جدید به ما می دهند که در اردیبهشت به حالت عملی و اجرایی در خواهد آمد که در نرخ جدید امسال افزایش نامحسوس و حدود 1درصدی خواهیم داشت.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و کرایه اتومبیل در ادامه سیستم های مجازی را موجب تشدید رکود عنوان کرد و گفت: ما سیستم های مجازی را به رسمیت نمی شناسیم که بخواهیم با آنها رقابت کنیم و یا حرفی راجع به آنها بزنیم.

هاشمی ادامه داد: سیاست آنها بر مبنای اقتصاد صهیونیستی است که قبل از انقلاب بوده و نکته قابل تامل حمایت برخی از آقایان وزرا از این مجموعه است.

وی در تشریح عملکرد آنها به مثل پاشیدن گندم اشاره کرد و گفت: شنیده ها حاکی بر این است که رسما اعلام کرده اند در حال پاشیدن گندم در تهران هستند تا پس از همه گیر شدن برندی را تشکیل دهند و پس از گذشت یکی دو سال به قیمت 200میلیارد تومان آن را بفروشند.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و کرایه اتومبیل اضافه کرد: گندم تنها بذری است که اگر یک دانه آن در جایی بیفتد بدون مراقبت 70بذر دیگر می رویاند و آنها به این شکل به دنبال زیاد کردن ماشین و جذب مشتری در حد سراسری هستند.

هاشمی فعالیت این سرویس ها را غیر مجاز و غیرقانونی عنوان کرد و گفت: سیستم فناوران رایانه به این مجموعه کارتی داده است بدون اینکه جا و مکانی مشخص کرده باشند و بدون توجه به اینکه باید چند نهاد ذیربط شامل شورای شهر، شهرداری و... مصوبه ای در این باره تعیین و تایید کنند.

**فعالیت مالی سرویس دهنده های مجازی با عقل سلیم جور در نمی آید

وی ادامه داد: این مجموعه نه مالیاتی پرداخت می کند و نه عوارضی و هر جا اعتراض می کنیم مورد حمایت قرار می گیرند در صورتی که فعالیت آنها با عقل سلیم جور در نمی آید.

هاشمی در ادامه این مطلب تصریح کرد: مسیری را که یک پراید با مصرف 1لیتر بنزین طی می کند را 10 هزارتومان کرایه می گیرد ولی همان مسیر را آنها یک ماشین 200میلیونی می فرستند که 6سیلندر است و 4لیتر بنزین مصرف می کند اما کرایه ای که دریافت می کند 3 تا 4 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و کرایه اتومبیل ادامه داد: اگر قرار باشد با آنها رقابت کنیم نه تنها باید کرایه ای نگیریم بلکه باید یک کادو هم به ارباب رجوع بدهیم که سوار ماشین آژانس شوند!

هاشمی با بیان اینکه از نمره پلاک این ماشین ها مشخص است که اکثر این رانندگان برای شهرستان ها هستند و شب ها درون اتومبیل خود می خوابند، گفت: ما به آنها اعتراض کنیم چون هموطنان ماهستند ولی از مسئولین انتظار رسیدگی داریم.

وی افزود: حدود 100 تا 150راننده حرفه ای دارند که از رانندگان ما هستند که اغفال شده اند و در حال بررسی هستیم که دیگر این اتفاق نیفتد.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و کرایه اتومبیل خاطر نشان کرد: همشهرییان فکر نکنند که این سیستم به آنها لطف می کند و دارند به نفعشان کار می کنند مطئمن باشید دوسال دیگر کرایه 4تومانی را با سود دوساله و چه بسا بیشتر می گیرند.

وی اضافه کرد: در ماشین های آژانس هر مسئله ای که برای مشتری پیش بیاید مدیر آژانس و اتحادیه پاسخگو خواهند بود اما تاکسی های مجازی را جز یک بار بیشتر نخواهید دید و هر اتفاقی بیفتد کسی پاسخگو نیست.

هاشمی با بیان اینکه این سیستم مجازی از اردیبهشت کار خود را آغاز کرده است، بیان کرد: اگر قوانین اصناف شکسته شود تداخل صنفی پیش می آید.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و کرایه اتومبیل با بیان اینکه ما هم برنامه هایی برای اجرا داریم و از طرفی شکایتی نیز تنظیم کرده ایم که فعلا می گویند دست نگهدارید، بیان کرد: با وجود اینکه کارمان کم شده است اما هزینه ها را کاهش دادیم تا رقابت کنیم ولی در شرایط نابرابری قرار داریم و این رقابتی کذب است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حامد مبینی عصر پنج شنبه در نشست هم اندیشی با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت بنیاد ملی نوجوانان و مجموعه مدارس صدرای کشور اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال از تأسیس مجموعه مدارس صدرا می‌گذرد که البته در گام اول فقط در مقطع متوسطه دوم و بعدها مدارس متوسطه اول و ابتدایی نیز فعال شدند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات جهاد تبیین را سرلوحه فعالیت‌های خود می‌داند، افزود: سازمان تبلیغات کمک به نهادها در ترویج جهاد تبیین را وظیفه ذاتی خود می‌داند از این رو برنامه بنیاد ملی نوجوانان در راستای جهاد تبیین است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با تشریح برنامه‌های جهاد تبیین سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی ادامه داد: اجرای سند تحول در مدارس به عنوان الگوی اجرایی جهاد تبیین بین دانش آموزان و جهاد تبیین در بین فرهنگیان در دستور کار سازمان تبلیغات قرار دارد.

مبینی با تاکید بر اینکه در مجموعه مدارس صدرا سعی شده تا راهبردهای عملیاتی سند تحول در مدارس اجرایی شود، تصریح کرد: توسعه و نهادینه کردن عدالت آموزشی به عنوان محور مهم فعالیت‌های سازمان تبلیغات منجر به این شد که در ۳۰ استان ۱۹۶ مدرسه مشغول به فعالیت باشد.

وی با تشریح فعالیت‌های بنیاد ملی نوجوانان گفت: برنامه‌های نوجوانان در قالب دختران حاج قاسم و نوآوین ویژه پسران و همچنین مرکز مربی راه نوین در دستور کار سازمان تبلیغات است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با اشاره به اجرای اردوی مطالعات مجازی پله پله، همراه با نظارت مدیر مدرسه و همچنین رشد، توانمندسازی و مشارکت مدیران معلمان مدارس صدرا افزود: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان تبلیغات است.

مبینی از اجرای طرح کانون مدارس در تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هزار و ٢٠٠ معاون پرورش در دوره ضمن خدمت شرکت کرده و به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف تربیتی آموزش دیدند.

وی افزود: مخاطبین مجموعه فعالیت‌ها، معاونین پرورشی مدیران مدارس و طلاب طرح امین هستند، که با فعالیت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اثرات قابل توجهی متوجه فضای آموزشی کشور خواهد شد.

کد خبر 6088826

دیگر خبرها

  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • ببینید | دیدار چهره به چهره وزرا با مردم
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت