Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این بازدید که از پروژه‌های سرچاهان، شهرک شمیل، شبکه برآفتاب، باغات، علی‌آباد، مجتمع چالقان و چاله مورت صورت گرفت مهندس عبدالحمید حمزه پور بیان کرد:خوشبختانه تمامی پروژه‌های در حال اجرا با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام و یا رو به اتمام است.

وی در خصوص مشخصات برخی از پروژه‌ها بیان کرد: پروژه سرچاهان با ۱۵ کیلومتر لوله‌گذاری، اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال، آبرسانی به ۵ روستا و جمعیتی سه هزار و ۵۳۴ در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان تصریح کرد: پروژه شهرک شمیل نیز با سه کیلومتر خط انتقال، ۶ کیلومتر شبکه توزیع و اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد ریال در حال انجام است که جمعیت سه هزار ۵۶۵ نفری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مهندس حمزه پور در ادامه با اشاره به اتمام پروژه‌های چاله لقان و چاله مورت گفت: ۲۱ روستا با جمعیتی برابر سه هزار و ۳۴۷ با اتمام این پروژه از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند‌می شوند همچنین اعتبار این پروژه بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال است.

وی همچنین در حاشیه این بازدید در خصوص پروژه‌های باغات نیز اظهار کرد: پروژه باغات نیز با حفر یک حلقه چاه، ۲۵۰۰ متر شبکه برق، خط انتقال ۱۲ کیلومتر و مخزن ۱۵۰ مترمکعب پیشرفت خوبی داشته است.

در ادامه این بازدید مهندس حمزه پور در جلسه‌ای با پیمانکاران پروژه‌های آبرسانی روستایی در شهرستان بر اتمام و تحویل به‌موقع پروژه‌ها، دقت در اجرا، همکاری صمیمانه با ناظران و استفاده از تمامی توان نیروها برای اتمام پروژه‌ها قبل از زمان تعیین‌شده و... تأکید کرد.

گفتنی است در پایان این بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان طی جلسه‌ای با حمید جهانگیری فرماندار این شهرستان از همکاری فرمانداری با آب و فاضلاب روستایی تقدیر کرد همچنین فرماندار شهرستان حاجی‌آباد از عملکرد و تلاش‌های این شرکت در راستای آبرسانی به روستاهای این شهرستان که با سرعت قابل‌ملاحظه ای در حال انجام است تقدیر و تشکر نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان بوکان، روند عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزه محمود آقا و ینگیجه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

محمداشرفی در این بازدید با تأکید بر اتمام و بهره برداری از آبرسانی به این دو روستا قبل از شروع پیک مصرف، دستورتسریع در ادامه روند آبرسانی با استفاده از اعتبارات استانی و لجن برداری لاگون شماره ۱ برای افزایش بازدهی آن را صادر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا را ارائه کرد.

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود