Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:27:58 GMT

تاکید استاندار خوزستان بر تغییر چهره بخش غیزانیه

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۳۲۳۵۵

استاندار خوزستان با تاکید بر پیگیری‌، مصر بودن به انجام کارها و حل مشکلات و فراموش نکردن انجام اقدامات مورد نیاز در غیزانیه، گفت: با انجام این اقدامات، سال آینده چهره غیزانیه عوض خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، غلامرضا شریعتی در جلسه رسیدگی به مشکلات بخش غیزانیه که شامگاه گذشته، 23 اسفند ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که دو ماه گذشته از بخش غیزانیه انجام گرفت، مصوباتی در آن سفر در نظر گرفته شد تا اقداماتی در این بخش انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از کارها در غیزانیه آغاز شده که درصد زیادی نیست و بخش دیگری از کارها نیز مانده که یا آغاز نشده یا مقدمات نرم افزاری آن فراهم نشده است و در این زمینه تاکید می‌کنم این کارها با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

شریعتی تصریح کرد: یکسری هماهنگی‌های عملیاتی بین دستگاه‌ها انجام شده تا 30 کیلومتر خط لوله‌ای که قرار است شرکت نفت برای بخش غیزانیه تامین کند، بعد از مناقصه آبفای روستایی تامین شود.

وی با بیان این‌که پروژه‌های راهسازی مدنظر نیز قرار است در مسیرهای مورد نظر دنبال شود، خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی مسیرهایی که جزو تعهدات شرکت نفت و اداره کل راه و شهرسازی بوده، آغاز شده است.

شریعتی عنوان کرد: قرار است دوربرگردان‌های مورد نیاز در بخش غیزانیه را اداره کل راه و شهرسازی احداث کند. در بحث روشنایی نیز اداره برق نسبت به حل مشکل روشنایی مناطق بخش غیزانیه اقدام خواهد کرد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: شرکت گاز نیز نسبت به گازدار کردن بخش‌های بدون گاز غیزانیه اقدام و از سال آینده نسبت به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  فداکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان  استاندار کرمان با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال گفت  100 هزار میلیارد تومان طرح در استان در دست اجراست که باید به نتیجه برسند.

 وی  افزود:مولدسازی دارایی‌های دولت ، تقویت زیرساخت‌های آب، برق و گاز ، ایجاد ظرفیت درگاه صادراتی، راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذای خارجی و اقتصاد دیجیتال ، توجه به حوزه دانش بنیان مشاغل خانگی و گردشگری از مواردی بود که آقای فداکار برآنها تاکید کرد. 
آقای حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز با اشاره به وجود ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان افزود: با همراهی و تخصیص اعتبارات استانی امسال شاهد افزایش آنها خواهیم بود.
وحیدی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استان هم از تلاش برای تحقق شعار سال و همچنین پرداخت پاداش بازنشستگان خبر داد:      

 

    

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • آیا چهره صورت‌های فلکی تغییر می‌کند؟
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر