Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران درمورد تحقیق و تفحص از شهرداری به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: شفافیت در هر زمینه ای مفید است و موجب می شود ایرادات برطرف شود، من نمی دانم چرا برخی در مورد تحقیق و تفحص از شهرداری و مشخص شدن حقیقت تا این حد حساسیت به خرج می دهند

سعیدی افزود: در بحث تحقیق و تفحص قرار نیست مچ گیری انجام شود فقط می خواهیم اگر کم و کاستی هست این کم و کاستی ها در دستگاهی مانند شهرداری مشخص شود اما نمی فهمم چرا مسوولین شهرداری این همه تلاش کردند این تحقیق و تفحص انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سوالی برای نمایندگان مطرح شده بود که فقط نمایندگان تهران را هم شامل نمی شد اگر اجازه می دادند تحقیق و تفحص انجام شود شاید نتیجه این می شد که هیچ تخلفی صورت نگرفته و این شفاف سازی به سود شهرداری تمام شود. به هر صورت مردم انتظار دارند در این زمینه شفاف سازی صورت گیرد لذا اجازه دهند حقیقت مشخص شود.

نماینده تهران تاکید کرد: شهرداری یک نهاد ولنگار و پر درآمد است بنابراین تحقیق و تفحص در این رابطه بسیار سودمند است و نمی دانم چرا این همه دربرابرش گارد می گیرند.

وی در پاسخ به این سوال که جلوگیری از تحقیق و تفحص به سود کیست گفت: مانع تراشی در برابر تحقیق و تفحص از شهرداری و جلوگیری از آن قطعا به سود مردم نخواهد بود ما نمایندگان ملت هستیم و باید منفعت مردم را در نظر بگیریم و سود منفعت مردم در شفافیت است چیزی که مهمترین مطالبه آنها را نیز تشکیل می دهد.

فاطمه سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: من فکر می کنم امروز در مورد عملکرد شهرداری تهران سوالی در ذهن مردم شکل گرفته و آنها چشمشان به مجلس بود تا ببینند نمایندگانشان در مورد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران چه تصمیمی می گیرند که در نهایت نگذاشتند آن رای بیاورد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول بودجه انجام شد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و ما توضیح می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند