Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:35:04 GMT

سبک‌های آزاد کاراته در زنجان تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۳۳۰۴۸

سبک‌های آزاد کاراته در زنجان تقویت می‌شود

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه کمیته ویژه‌ای را برای سبک‌های آزاد کاراته تشکیل دادیم، گفت: سعی داریم این کمیته را تقویت کرده تا سبک‌های آزاد نیز مانند سبکهای کنترلی پیشرفت لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محسن سهندی شامگاه دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه در مدت سرپرستی خود نظارت و سرکشی از شهرستانها را آغاز کردیم اظهار داشت: در این سرکشی‌ها چند شهرستان را احیا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با مسئولان شهرستانی برای قراردادن امکانات در اختیار کاراته عنوان کرد: در حال جمع‌بندی آخرین وضعیت اطلاعات کاراته هستیم چرا که در حال حاضر اطلاعات جامعی از وضعیت کاراته استان نداریم.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به تولید نرم‌افزار جامع اطلاعات خانواده کاراته استان افزود: 50 درصد کار را در این زمینه جلو بردیم تا با استفاده از آن گزارش جامعی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یک دوره کلاس ارتقاء داوری برای آقایان و بانوان برگزار کردیم، گفت: در این کلاسها از مدرسین فدراسیون استفاده کردیم و در آینده نیز این روند را ادامه خواهیم داد.

سهندی به برگزاری مسابقات قهرمانی به مناسبت هفته بسیج و روز کاراته در زنجان ابراز کرد: در این مسابقات حدود 80 ورزشکار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مسابقات سبک‌های آزاد کاراته نیز در زنجان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این مسابقات به مناسبت دهه فجر و با حضور 90 ورزشکار برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان اضافه کرد: مسابقات سبک‌های آزاد کاراته را با حضور 250 ورشکار در شهرستان ابهر با نام جام شهدای آتش‌نشان برگزار کردیم که از استقبال ویژه‌ای نیز برخوردار شد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره لیگ استانی برای بانوان عنوان کرد: این مسابقات در سه رده سنی استارت خورده و چند هفته از آن نیز برگزار شده است.

سهندی با بیان اینکه نخستین دوره لیگ استانی آقایان را در دو رده سنی استارت زدیم، افزود: مسابقات قهرمانی بانوان در شهرستان خدابنده نیز با حضور 160 ورزشکار برگزار شده است.

وی یادآور شد: تیم بانوان استان با نام هیئت کاراته با اتکا به توانمندی و بضاعت استان تشکیل دادیم و به مسابقات سوپرلیگ کشوری اعزام کردیم.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به حضور تیم گار زنجان در مسابقات آینده‌سازان کشور گفت: این تیم هفته گذشته به مقام سوم دست یافت.

وی با بیان اینکه کمیته ویژه‌ای را برای سبک‌های آزاد کاراته تشکیل دادیم، اظهار داشت: سعی داریم این کمیته را تقویت کرده تا سبک‌های آزاد نیز مانند سبکهای کنترلی پیشرفت لازم را داشته باشد.

سهندی با ابراز اینکه از توان زیرساختی سایر دستگاه‌ها تا حد امکان استفاده کردیم، اضافه کرد: در شهرستانهای خدابنده و طارم سالن‌های مجهز بسیج و سپاه را در اختیار ورزشکاران کاراته قرار دادیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان گفت: سعی داریم برنامه‌های ورزشی آموزش و پرورش را به کاراته تبدیل کنیم که از ابتدای سال آینده اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

R41375/P1384/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتفاق اعضای هیئت رئیسه و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میاندوآب با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران و پیروزی‌های غرورآفرین سپاه پاسداران در حمله موشکی به سرزمین‌های رژیم اشغالگر اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دژ مستحکم اسلام و تجلیگاه مردان بزرگی بوده که عزت و اقتدار اسلام و ایران اسلامی را در عرصه جهانی نمایان‌تر کرده و خدمت به سپاه پاسداران و بسیج دانشجویی در سایه دانشگاه از مهمترین وظایف دانشگاهیان است.

خدایی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال، باید بنیه علمی دانشگاه بیش از پیش تقویت و ارتقاء پیدا کند و با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت مردم، آن را در اختیار کشور و جوانان قرار دهیم و با هوشیاری و اراده آهنین این امانت مهم علمی کشور را به سر منزل مقصود برسانیم.

فرمانده سپاه میاندوآب هم در این دیدار با قدردانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: امیدواریم با کمک این دانشگاه بتوانیم به هدف‌های بلند علمی، پژوهشی و فرهنگی در عرصه‌های مختلف دست یابیم.

محمد پیری در ادامه افزود: پیروزی‌های مقتدرانه سپاه پاسداران در جنگ موشکی با رژیم فاسد صهیونیستی نتیجه تلاش دانشگاهیان و دانشمندان هسته‌ای در عرصه پژوهش‌های علمی است و همه نهاد‌های انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند مسیر پیشرفت انقلاب و نظام را بیش از هر زمان دیگر هموار‌تر سازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • ورزشکاران زنجانی ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کردند