Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:39:30 GMT

رفتار عجیب و غریب شاه سعودی در ژاپن + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۳۳۲۳۹

رفتار عجیب و غریب شاه سعودی در ژاپن + فیلم

شاه سعودی در مراسم استقبال نخست‌وزیر ژاپن از وی و سان‌دیدن از گارد احترام، کمی دچار سرگیجه شد و چند بار به دور خود چرخید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ملک سلمان، پادشاه کنونی عربستان دچار عارضه آلزامیر و ضعف حافظه است. اثرات این وضعیت طی دو سال گذشته در بسیاری از دیدارهای رسمی وی به وضوح آشکار شده و حاشیه‌هایی را برای دیدارهای وی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین مورد نیز، در جریان مراسم استقبال شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن از ملک سلمان در توکیو، شاه سعودی هنگامی که بایستی در برابر پرچم به نشانه احترام تعظیم کند، یکی دو مرتبه‌ای به دور خود می‌چرخد تا نهایتا با هدایت شینزو آبه به مسیر خود بر روی فرش قرمز ادامه می‌دهد.

در بخش دیگری از ماجرا نیز، هنگامی که این دو مقام عالی‌رتبه در جلوی پرچم‌های دو کشور ایستاده تا با یکدیگر دست بدهند، ملک سلمان کمی دچار حواس‌پرتی شده و شیفته عکاسان می‌شود و یادش می‌رود که باید با شینزو آبه دست بدهد، تا اینکه با اصرار شینزو آبه، متوجه ماجرا شده و با وی دست می‌دهد.

انتهای پیام/

R1016168/P36439/S8,87,90/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم اسرائیل!
  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم رژیم صهیونیستی
  • ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • روش عجیب و غریب پرنده‌ها برای در امان ماندن از حمله‌ی مار‌ها (فیلم)
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه