Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج با بیان اینکه مردم به احترام شهدای آتش نشان از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال استفاده نکنند، گفت: همه مردم کمک کنندکه سال جدید را با شادی شروع کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، محمد رستمی در بازدید از این پایگاه خبری به مناسبت فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: مردم به احترام شهدای آتش نشان از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال استفاده نکنند تا ان شاء الله سال جدید را به خوب و خوشی شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری مردم کمپین جلوگیری از آتش سوزی و استفاده از مواد محترقه تشکیل شده که امیدواریم در این روزهای آخر سال سال نو را با شادی شروع کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری یاسوجی با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال در گذشته و سنت های قدیمی به نحوی بهتر برگزار می شود، اظهار کرد: متاسفانه این سنت ها از بین رفته که نیاز است به کمک رسانه و مسئولان و نهاد های فرهنگی آنها احیاء شود.

رستمی ادامه داد: جوانان و مردم می توانند به جای اینکه در چهارشنبه آخر سال از مواد محترقه و آتش استفاده می کنند به این سازمان مراجعه کرده و یک شمع به یاد شهدای آتش نشان روشن کنند.

وی با بیان اینکه الحمدالله در سال گذشته اتفاق خاصی در چهارشنبه آخر سال نداشتیم، تاکید کرد: امیدواریم در سال جاری نیز شاهد اتفاق های خوب در این روز باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج در تمامی فصول سال در حال آماده باش است، تصریح کرد: در چهارشنبه آخر سال نیز سه ایستگاه آتش نشانی شهر یاسوج با 42 نفر نیروی عملیاتی در حالت آماده باش هستند که خدایی ناکرده در صورت بروز هر گونه حادثه به مردم خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود

معاون دبیرکل سازمان ملل درباره هرگونه حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، یک مقام ارشد سازمان ملل درباره حمله زمینی به این شهر هشدار داد.

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بامداد چهارشنبه گفت: «جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله زمینی به رفح اجتناب کند».

گریفیتس اظهار داشت: «تهاجم زمینی به رفح منجر به مرگ بیشتر صدها هزار نفری خواهد شد که از قحطی و گورهای دسته جمعی فرار می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین افزود: «ما در مسابقه‌ای برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ هستیم و اگر گروگان‌های باقیمانده آزاد نشوند، بازنده خواهیم شد».

بامداد چهارشنبه همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

کد خبر 749575

دیگر خبرها

  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی