Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق اصناف و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خاش گفت: با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه زندانیان واجدالشرایط می توانند در ایام نوروز به مدت ۱۵ روز به مرخصی بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما، نوراحمد هاشمزهی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن سال نو هجری شمسی و با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده و به منظور نیل به اهداف عالی در بازسازی اجتماعی و اخلاقی زندانیان و نیز برقراری روابط عاطفی بین زندانیان و اعضای خانواده آن ها، کلیه زندانیان جرائم غیرخشن و سرقت زندان خاش با هماهنگی و مجوز دادستان از 20 اسفند لغایت 5 فروردین به مرخصی می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: زندانیانی که از حسن اخلاق و رفتار در زندان برخوردار بودند امکان تمدید مرخصی آنان به مدت 15 روز تا ۲۰ فروردین نیز وجود دارد.

هاشمزهی با بیان اینکه مرخصی ایام سال نو شامل زندانیان جرائم سخت از جمله سارقان نیست، تصریح کرد: به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان خاش در طول سال 3 بار سبد کالای مواد غذایی شامل گوشت مرغ، قند، حبوبات، برنج و روغن به ارزش ریالی هر سبد کالا 2 میلیون ریال اهداء می شود.

وی افزود: به مناسبت عید نوروز در 25 اسفندماه سال جاری به خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان خاش سبد کالای مواد غذایی به همراه کارت هدیه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

هاشمزهی اظهار کرد: علاوه بر کمک های نقدی به خانواده های زندانیان خاشی، در ابتدای شروع سال تحصیلی به کلیه فرزندان آنان مانتو، کیف، کفش و لوازم التحریر از سوی انجمن حمایت از زندانیان خاش اهداء شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن از حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن با استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با رئیس هیئت عامل این صندوق، وضعیت احداث مسکن‌های استان بررسی و مقرر شد با توجه به عملکرد مثبت این استان و تامین 4 هزار و 500 هکتار زمین، مساعدت و حمایت لازم از سوی صندوق برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی انجام شود.

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن میزان پرداختی مراحل اولیه به این استان پس از ارائه مستندات را 2 هزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد.

استاندار خراسان جنوبی هم با بیان اینکه مسکن‌های احداثی طرح نهضت ملی مسکن در 30 شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است گفت: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت 4 و 5 طبقه احداث می‌شوند.

جواد قناعت با اشاره به پیشتازی استان خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد