Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سنندج با روحانی برجسته اهل سنت ماموستا خدایی دیدار چهره به چهره و صمیمی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازنوای آبیدر،سرهنگ عیسی رحیمی زاده فرمانده سپاه سنندج با حضور در منزل حاج ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج و روحانی برجسته اهل سنت، با وی دیداری صمیمی و چهره به چهره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار به نقش ویژه و برجسته روحانیون و علما در ترویج دین اشاره کرد و گفت: علمای دینی نقش مهمی در ترویج دین، قرآن و آرمان‌های نظام اسلامی دارند.

وی اظهار کرد: حسب دستور فرمانده سپاه کُردستان، مجموعه سپاه و بسیج دیدار چهره به چهره با تمامی ماموستایان و روحانیون شهر، بخش و روستا داشته و از زحمات آنان تقدیر بعمل آورده است.

فرمانده سپاه سنندج تصریح کرد: وجود علمای بزرگی چون ماموستا خدایی، ماموستا مدرسی و دیگر علمای برجسته اهل سنت، نعمت بزرگی برای استان و نظام جمهوری اسلامی است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی سپاهیان حافظ امنیت گفت: سپاه حافظ ناموس، شرف و مال و جان مردم است و این زحمت تماما عبادت است.

وی افزود: خدمت با لباس پاسداری ثواب دنیوی و اخروی دارد چراکه این عزیزان تمام جان و مال خود را در حفظ نظام و انقلاب و اسلام در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

در ادامه این دیدار لوح تقدیر ویژه سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه کُردستان به ماموستا خدایی تقدیم شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است