Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضوشورای شهربلبان آباد و نماینده استان درشورای عالی استانها از تعطیلی باجه بانک کشاورزی بخش بلبان آباد خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، جبار محمدی عضو شورای شهر بلبان آباد و نماینده استان در شورای عالی استانها از تعطیل شدن باجه بانک کشاورزی این شهر بعد از 24 روز افتتاح خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: در راستای ایجاد باجه بانک کشاورزی بلبان آباد باتوجه به اینکه شهر بلبان آباد در سال های دهه 70 الی 80 دارای شعبه بانک کشاورزی بود ودر سال 80 به بهانه بهره دهی توسط مسئولین وقت بانک کشاورزی استان اقدام به لغو شعبه بانک درسال هشتاد نمود.


محمدی گفت از سال 80 اعضای شورای اسلامی، بخشداری و فرمانداری مکرر پیگیر مجدشعبه بودیم و علیرغم پیگیری های فرماندار، شورا و بخشدار بلبان آباد در سال جاری مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان متقاعد گردید باجه ای در شهر بلبان آباد مستقر نماید.


وی افزود: مدیرشعب بانک کشاورزی استان درجلسه بخشداری بلبان آباد خواستار تفاهم نامه ای مابین شورا و بانک کشاورزی استان گردید.


محمدی گفت: در این تفاهم نامه قرار بر این شدکه شورای شهر و بخشدار بلبان آباد با در اختیار گذاشتن مکانی به صورت رایگان به مدت یکسال به انتخاب بانک، تشویق مردم بخش ازجمله اصناف،شهرداری، شرکت تعاونی، شرکت ها، کارگاه های فعال در بخش بلبان اباد، افتتاح حساب و سپرده گذاری در این بانک تجمیع حساب دهیاری های بخش بلبان آباد به باجه بانکی بلبان آباد انتقال یابد.



وی درادامه گفت: همچنین تعهدات بانک در زمان تفاهم نامه منعقده مستقر نمودن نیروی مورد نیاز بانک در تمام وقت اداری در محل باجه، خدمات دهی بانک به مشتریان، در اختیار قرار دادن دستگاه کارت خوان به اصناف، استقرار دستگاه خود پرداز بانک در محل باجه و خدمات دهی کلی بانکی در آین باجه بوده است.


محمدی با اشاره به تعهدات تحقق نیافته از جانب شورا و بخشداری گفت: باتوجه به اینکه نیروی مالی بخشداری به اداره امور مالیاتی انتقال یافت و چون بخشداری فاقد نیروی مالی است تا به حال انتقال حساب دهیاری ها انجام نگرفته و چون مقرر گردیده دفتر امور روستایی استانداری در اسرع وقت نیروی مالی به بخشداری معرفی نماید به محض استقرار نیروی مالی به بخشداری موضوع تحقق می یابد.


وی افزود: حساب دهیاریهای چون دارای دو امضا است لذا بدون وجود نیروی مالی بخشداری این موضوع انجام صورت نگرفته و آنطور که انتظار می رفت شهروندان و اصناف در افتتاح حساب در آن باجه استقبال نکردند.


محمدی با اشاره به تعهدات تحقق نیافته بانک کشاورزی گفت: عدم وجود دستگاه خود پرداز در باجه، حضور نیروی بانک کشاورزی بلبان آباد از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر به مدت 3 ساعت و عدم خدمات بانکی بوده است.


محمدی در ادامه گفت کسانی که برای دریافت دسته چک و یا دستگاه خودپرداز به باجه مراجعه می نمود متصدی بانک عنوان می داشتند به شعبه دهگلان مراجعه کنند که اکثر عملیات بانکی در این باجه انجام نمی گرفت و مشتریان روانه شعبه بانک‌مولوی کرد دهگلان می شدندکه در این باجه فقط دریافت و پرداخت پول انجام می گرفت.



وی درادامه گفت: باجه در بیست و دوم بهمن 95 افتتاح و در ۱۶اسفند ماه تعطیل گردید درکجای دنیا در ۲۴روز بنگاه های اقتصادی به بهره دهی کامل می رسند پس تعطیلی این باجه غیر منصفانه به نظر می رسد و لازم است دراین خصوص تجدید نظر گردد.


عضو شورای شهر بلبان آباد گفت: شورا ،بخشداری و شهرداری تا حد امکان با عوامل بانک کشاورزی همکاری داشته اند اما واقعا عوامل بانک کشاورزی استان در حق مردم این شهر کم لطفی می کنند که این موضوع از طریق استاندار، فرماندار، بخشداری وشورای شهر کاملا پیگیری خواهد شد.



محمدی گفت: بخش بلبان آباد با 18 هزار جمعیت و به مرکزیت شهر بلبان آباد با 4 هزار نفرجمعیت آیا سزاوار استقرار یک باجه بانکی نیست و از مسئولین استانی خواست نسبت به این موضوع بی توجه نباشند که این حق مردم مظلوم این بخش است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه قرار است بعد از پایان فصل جاری ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس تغییر کند و سیت‌های در نظر گرفته شده برای مالکان جدید باشگاه به نماینده‌های بانک‌های صاحب سهام در این باشگا برسد اما قرار شد فعلا یک سیت خالی در هیئت مدیره فعلی هم با نماینده بانک شهر پر شود.

روز پنجم اردیبهشت ماه و بعد از جلسه رسمی واگذاری 85 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی از سوی مدیرعامل بانک شهر اعلام شد به‌زودی یک نماینده از این کنسرسیوم به‌عنوان نظر مالی وارد هیئت مدیره خواهد شد. در حال حاضر هیئت مدیره پرسپولیس چهار عضو دارد و لازم است که تعداد این هیئت فرد باشد تا تصمیم گیری‌ها رسمیت یابد به همین دلیلی فعلا قرار است یک نماینده از کنسرسیوم بانکی وارد این هیئت مدیره شده و تغییرات بعدی پس از پایان فصل جاری فوتبالی صورت بگیرد.

قرار بود فردی به نام فروزنده که گفته می‌شد عضو جدید هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد بود از روز گذشته معارفه و شروع به کار کند که ظاهرا این مسئله به تعویق افتاده یا مشمول بروکراسی اداری شده است. در حال حضر و با وجود پرداختی ده درصدی به اعضای تیم پرسپولیس همچنان درباره مسائل و مباحث مالی باقی‌مانده نوعی ابهام و سردرگمی وجود دارد و به نظر می‌رسد تا زمانی که عضو جدید هیئت مدیره به باشگاه اضافه نشود این سردرگمی ادامه داشته باشد.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس منتظر حضور نماینده کنسرسیوم بانکی در هیئت مدیره است تا به امور مالی باشگاه سر و سامان دهد.

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد