Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@11:04:04 GMT

16 طرح زیبا سازی با موضوع شهیدان در اصفهان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۳۵۷۶۷

16 طرح زیبا سازی با موضوع شهیدان در اصفهان اجرا می شود

مهدی بقایی روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: هفت دیوارنگاره با موضوع شهدا و ایثار و شهادت در نقاط مختلف شهر از جمله گلزار شهدا اجرا می شود.
وی با بیان اینکه فضاسازی شهر یکی از فعالیت های ستاد آذین بندی اصفهان است ادامه داد: نصب 50 استند مزین به تصاویر شهدای دفاع مقدس در محور اصلی چهارباغ از دیگر پروژه های سازمان زیباسازی برای ایام نوروز 96 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان همچنین از طراحی، ساخت و نصب نماد عروج در شهر سخن گفت و افزود: این نماد با ارتفاع 14 متر در حاشیه یکی از بزرگراه های شهر نصب می شود.
وی طاقچه های مجازی را از دیگر طرح های زیباسازی عنوان و اشاره کرد: هفت طاقچه مجازی بر دیوارهای مرتفع نقاط مختلف شهر نصب می شود که معرف شهدای اقشار مختلف از جمله شهدای مهندس، پزشک، رسانه، مدافع حرم، خلبان، ورزشکار و کارگر خواهد بود.
بقایی تصریح کرد: شهیدان مسلم خیزاب، محسن خزائی، مهران حریرچیان، اسدالله ابراهیمیان، علیرضا یاسینی، اردستانی وعبدیان از جمله این شهدا هستند که دیوارهای شهر مزین به نام و تصاویر آن ها می شود.
ت/7135 / 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشار دهنده: عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به مازندران ضمن ادای احترام به شهدای شهرستان بابل در گلزار شهدای معتمدی گفت: این ایام، سالروز شهدای مدافع حرم مازندرانی است که در دفاع از حرم اهل بیت نقش بسیار ویژه و جدی داشتند.

رئیس بنیاد شهید کشور در ادامه به افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان اشاره و بیان کرد: امسال در نظام پرداخت هزینه‌های حقوقی و معیشتی برای والدین شهدا و جانبازان رشد قابل ملاحظه‌ای داشتیم و منابع کافی برای تخصیص درمان ایثارگران اتفاق افتاد که حدود ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

قاضی زاده هاشمی گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم پشتیبانی بیشتری از این عزیزان داشته باشیم.

وی عصر امروز با معلمان؛ نخبگان و فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه در سالن همایش مخابرات مازندران دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲