Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:28:57 GMT

سوغات معجون کنجد عسلی علیصدر،تقویت کننده حافظه

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۳۶۳۸۷

سوغات معجون کنجد عسلی علیصدر،تقویت کننده حافظه

کبودراهنگ یکی از بزرگترین شهرستان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین یعنی استان همدان می باشد که جاذبه منحصر بفرد و بین المللی غار علیصدر در این شهرستان قرار گرفته است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، سالیانه به طور میانگین یک میلیون نفر گردشگر داخل کشور و تقریباً 3 هزار نفر گردشگر خارجی برای دیدن بزرگترین غار آبی جهان و ارد شهرستان کبودراهنگ می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوغات اصلی کبودراهنگ معجون کنجد عسلی علیصدر نام دارد که توسطاهالی خوب و مهمانپذیر علیصدر تولید می شود این سوغات به استانهای همجوار ، تهران ، اصفهان، گلستان و ... صادر می شود.

معجون کنجد عسلی تمام نیاز بدن را برای داشتن ذهنی آرام و پرقدرت را فراهم می کند.

عسل و کنجد دو ماده پر خواص از دیرباز در زندگی ما ایرانی ها و سبد غذایی ما تشکیل دهنده این معجون می باشند.

وجود ویتامین D در عسل نقش بسزایی در تنظیم فسفر و کلسیم بدن و همچنین در تقویت حافظه دارد.

کنجد نیز با دارا بودن مواد معدنی زیادی مانند آهن،فسفر،مس،منیزیم،کلسیم،آلمونیم،سیلیس،فسفر و ...بهترین غذا برای افرادی است که خستگی فکری دارند می باشد البته در خوردن کنجد نباید زیاده روی کرد زیرا باعث بدبویی دهان و خارش اعضای بدن می شود و برای مقابله با این موضوع باید همیشه با مکمل هایی همچون عسل مصرف شود.

بجز این معجون که که اصلی ترین سوغات کبودراهنگ محسوب می شود، محصولات صنایع دستی دیگری شامل گلیم ، معرق چوب ، معرق کاشی، نقاشی روی شیشه ، سرمه دوزی و قالی بافی و.... در این شهرستان تولید و عرضه می گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید انواع میز چوبی مدرن و کلاسیک دکورال برای 1403

چیدمان منزل، دکوراسیون و انتخاب مبلمان مناسب، دغدغه‌ای همیشگی برای بسیاری از افراد بوده است. در این میان انتخاب میز به‌عنوان یکی از عناصر کلیدی در دکوراسیون، نقشی اساسی ایفا می‌کند. میزهای چوبی با تنوع بی‌نظیر در طرح و جنس همواره از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مبلمان منزل بوده‌اند.

چه به دنبال ظرافت میزهای کلاسیک هستید یا شیفتۀ طراحی‌های مدرن، دکورال با ارائه مجموعه‌ای بی‌نظیر از میزهای چوبی، رؤیای دکوراسیون شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. فرقی نمی‌کند که به دنبال میز جلو مبلی چوبی برای تکمیل پذیرایی خود هستید یا میز پذیرایی چرخ‌دار یا ثابت با طراحی خاص مد نظرتان است، دکورال با قیمت‌های باورنکردنی، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

خرید انواع میز جلو مبلی چوبی مدرن و کلاسیک ارزان از سایت دکورال، فرصتی بی‌نظیر برای تکمیل رؤیاهای شما است. اگر قصد دارید خاطره‌ای به‌یادماندنی از مهمان‌نوازی و اصالت خود را در ذهن مهمانتان به یادگار بگذارید، خرید بهترین میز پذیرایی چرخ‌دار و ثابت با طراحی متفاوت از سایت دکورال، فرصت این کار را برای شما فراهم می‌آورد.

برای ایجاد دیزاینی متفاوت در دکوراسیون منزلتان خرید جدیدترین میز عسلی چوبی و مدرن، شیشه‌ای و فلز از سایت دکورال، همان ایده خلاقانه و مقرون‌به‌صرفه‌ای است که مدت‌ها در انتظارش بودید.

خرید انواع میز جلو مبلی چوبی مدرن و کلاسیک ارزان از سایت دکورال

آیا به دنبال یک میز جلو مبلی چوبی خاص و منحصربه‌فرد می‌گردید که هر نگاهی رو به خودش خیره کند؟ و به‌قدری شیک و کاربردی باشد که همه را متعجب کند؟

ما امروز قصد داریم شما را با دنیای شگفت‌انگیز میزهای چوبی در سایت دکورال دعوت کنیم. در دکورال برای هر سلیقه‌ای یک شاهکار بی‌نظیر خلق شده است!

دکورال به‌عنوان مرجع تخصصی دکوراسیون، مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع میز جلو مبلی چوبی مدرن و کلاسیک را با قیمت‌های باورنکردنی در یک کلکسیون بهاره برای سال 1403 گنجانده است.

فرقی نمی‌کند به دنبال چه نوع میزی هستید! میز جلو مبلی چوبی مدرن با طراحی‌های ساده و مینیمال یا میز جلو مبلی کلاسیک با منبت‌کاری‌های ظریف و چشم‌نواز مورد پسندتان است. یا از میز جلو مبلی چوبی گرد، مربع، مستطیل یا حتی با اشکال هندسی خاص خوشتان می‌آید. حتی اگر به دنبال میز جلو مبلی چوبی با رنگ‌های متنوع و جذاب در دکورال برای هر سلیقه‌ای، چندین گزینه زیبا و شیک موجود است.

میزهای جلو مبلی چوبی باز جنس‌های مختلف مثل راش و بلوط گرفته تا MDF و شیشه و آلومینیوم ساخته می‌شوند و هر یک مزایا و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

خرید بهترین میز پذیرایی چرخ‌دار و ثابت با طراحی متفاوت از سایت دکورال

دنبال میزی خاص و متفاوت برای پذیرایی از مهمانان خود هستید؟ در جستجوی میزی هستید که علاوه بر جذابیت ظاهری، کاربردی و باکیفیت نیز باشد؟

دکورال با ارائه مجموعه‌ای بی‌نظیر از بهترین میزهای پذیرایی چرخ‌دار و ثابت با طراحی‌های متفاوت، انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. فرقی ندارد که شما طرفدار تجملات کلاسیک هستید یا عاشق سادگی و مدرنیته، دکورال با طراحی خاص‌ترین و به‌روزترین میزهای پذیرایی توجه شما را جلب کرده و نیازهایتان را برطرف خواهد کرد.

یک میز پذیرایی چرخ‌دار ظریف و مینیمال که با یک حرکت ساده جابه‌جا می‌شود و فضایی پویا و کارآمد برای پذیرایی از مهمان‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا چه اندازه می‌تواند برایتان جذاب باشد؟ یا یک میز پذیرایی ثابتِ باشکوه با حکاکی‌های هنرمندانه که در کنار کاربرد عالی که دارد، زیبایی محیط را دوچندان می‌کند.

اما دکورال فقط به زیبایی ختم نمی‌شود! کیفیت بی‌نظیر چوب‌ها و یراق‌آلات درجه یک، ضامن طول عمر و استحکام بی‌نظیر میزهای پذیرایی دکورال هستند.

دکورال با ساخت میزهای پذیرایی با جنس‌های مختلف از چوب و فلز گرفته تا شیشه و ام‌دی‌اف در هر رنج قیمتی مدل‌های بسیار خاص و باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

با دکورال خیالتان از بابت یک خرید مطمئن و بادوام راحت خواهد بود.

خرید جدیدترین میز عسلی چوبی و مدرن، شیشه‌ای و فلز از سایت دکورال

میز عسلی، یکی از عناصر کلیدی در دکوراسیون منزل است که علاوه بر زیبایی، کاربردهای فراوانی نیز دارد. انتخاب میز عسلی مناسب می‌تواند به چیدمان منزل شما نظم و زیبایی ببخشد.

اگر به دنبال یک میز عسلی خاص و متفاوت می‌گردید که فضای پذیرایی شما را دگرگون کند، خوب جایی آمده‌اید! دکورال از جمله برترین مراجع تخصصی دکوراسیون در ایران است که مجموعه‌ای بی‌نظیر از جدیدترین میزهای عسلی چوبی و مدرن، شیشه‌ای و فلزی که ترند جهان هستند را ارائه می‌دهد و برای هر سلیقه و نیازی، پیشنهادی ویژه دارد.

در دکورال، تنوع بی‌نظیری از میزهای عسلی را خواهید یافت. میزهای عسلی چوبی با طراحی‌های مدرن و کلاسیک، جلوه‌ای گرم و صمیمی را در محیط ایجاد می‌کنند.

میزهای عسلی شیشه‌ای نیز انتخابی ایده‌آل برای فضاهای کوچک هستند؛ زیرا با طراحی‌های مدرن و مینیمال، فضای منزل شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

میزهای عسلی فلز برای دکوراسیون‌های مدرن و صنعتی مناسب هستند و جلوه‌ای رسمی، اما شیک به محیط خواهند داد.

میزهای عسلی با ترکیبی از چوب، شیشه و فلز، طراحی‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد هستند فضایی خاص و متفاوت در منزل شما ایجاد خواهند کرد.

فروشگاه اینترنتی دکورال؛ خرید انواع میز چوبی مدرن و کلاسیک با قیمت باورنکردنی

دکورال، فروشگاه اینترنتی تخصصی دکوراسیون، کلکسیونی بی‌نظیر از انواع میزهای چوبی را برای شما به نمایش گذاشته است.

فرقی نمی‌کند که طرفدار سرسخت سبک کلاسیک هستید یا عاشق سادگی و ظرافت سبک مدرن، دکورال برای هر سلیقه‌ای مدلی خاص از میزهای جلو مبلی چوبی را طراحی کرده است. از میزهای سلطنتی با حکاکی‌های ظریف تا میزهای مینیمال با طراحی ساده، خرید انواع میز جلو مبلی چوبی مدرن و کلاسیک ارزان از سایت دکورال این فرصت را برای شما مهیا می‌کند تا با قیمتی باورنکردنی، قلب تپنده پذیرایی خود را دیزاین کنید.

خرید بهترین میز پذیرایی چرخ‌دار و ثابت با طراحی متفاوت از سایت دکورال این فرصت را در اختیارتان می‌گذارد تا از میان شیک‌ترین میزهای پذیرایی با طراحی‌های مدرن، کلاسیک و مینیمال در طرح‌های ثابت، تاشو و چرخ‌دار فضایی خاص و چشم‌نواز در نشیمن خود به وجود آورید و همه را شیفته نحوه پذیرایی خود کنید.

اگر بودجه‌تان محدود است یا اینکه در این آشفته‌بازار اقتصادی به دنبال خرید اقتصادی و معقول هستید، خرید جدیدترین میز عسلی چوبی و مدرن، شیشه‌ای و فلز از سایت دکورال می‌توان پاسخگوی نیازها و خواسته‌های شما باشد.

همین حالا با کلیک روی لینک https://decoral-co.com/ به سایت دکورال سر بزنید و از دنیای شگفت‌انگیز میزهای چوبی ما دیدن کنید.

دیگر خبرها

  • بهترین خوراکی های تقویت حافظه
  • (ویدئو + عکس) هیبرید انسان و حیوان؛ جدیدترین معجون هوش مصنوعی!
  • حادثه ترافیکی در کبودراهنگ ۷ مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت
  • رونق اقتصادی این شهرستان نیازمند تقویت صنعت گردشگری است
  • هیبرید انسان و حیوان ؛ جدیدترین معجون هوش مصنوعی! (+فیلم و عکس)
  • صنایع دستی و سوغاتی های اصفهان
  • توزیع میوه و خرمای تنظیم بازار در ۸ نقطه کبودراهنگ
  • دهیار جدید علیصدر هنوز منتظر صدور حکم ابلاغ است
  • برپایی ۷۵۰ غرفه صنایع دستی و سوغات درگیلان
  • خرید انواع میز چوبی مدرن و کلاسیک دکورال برای 1403