Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، کرم محمدی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین با اشاره به کارنامه درخشان دولت دکتر روحانی و تلاش های شبانه روزی دولتمردان برای پیشرفت، آبادانی و عمران کشور افزود: خدماتی که دولت تدبیر و امید در این چهار سال به مردم ارایه کرده در همه شاخص های مختلف قابل قدردانی است.
وی اظهار کرد: افرادی که به دور از انصاف نسبت به تخریب و سیاه نمایی علیه دولت اقدام می کنند، در واقع خدمات، دستاوردها و عملکرد نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تلاش شبانه روزی اعضای هیات دولت برای پیشرفت و آبادانی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: تا قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم در بسیاری شاخص ها مشکل داشتیم اما با توان و برنامه ریزی هیات دولت توانستیم در برخی شاخص ها به رشد مثبت برسیم.
وی ادامه داد: دولت صادقانه برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند و توفیق در عرصه داخلی، سیاست خارجی و بهبود وضع معیشتی مردم از جمله کاهش نرخ تورم و ارتقای حوزه سلامت موید این مطلب مهم و اساسی است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اضافه کرد: نباید به دلیل منافع جناحی و حزبی، منافع ملی را نادیده بگیریم و اقتدار و عظمت نظام اسلامی را زیر سئوال ببریم زیرا دولت محصول رای مستقیم مردم و متعلق به جمهوری اسلامی است.
محمدی با انتقاد از برخی رسانه ها در تضعیف دولت و کارنامه خدمات قابل قبول آن به مردم ، گفت: در سایه حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تلاش شبانه روزی دولت دکتر روحانی، آرامش در کشور حاکم شد و از این رو سیاه نمایی ها خیانت به خون شهداست و تخریب دولت اگر ناخواسته نیز باشد ، به نوعی ادامه دادن راه شبکه های ضد انقلاب برای سیاه نمایی علیه نظام است.
وی همچنین با اشاره به موفقیت دولت دکتر روحانی در بخش سیاست خارجی، اظهارداشت: مدال پرافتخار دولت دکتر روحانی، شکستن تحریم ها و اثبات استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای به عنوان حق مسلم ایران اسلامی و همچنین برگرداندن عزت ایران اسلامی و جایگاه واقعی آن در جهان است.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: باید در امر انتخابات طوری عمل کنیم که حتی یک از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی روی زمین نماند و این وظیفه تک تک مجریان انتخابات است که از آرای مردم به عنوان حق الناس محافظت کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم و طبق فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، میزان رای مردم است و این مردم هستند که تعیین می کنند دولت را چه کسی اداره کند.
محمدی افزود: عمل به قانون، اجرای آن و رعایت اصل بی طرفی و امانت داری از رویکردهای اصلی مجریان انتخابات است تا زمینه برگزاری برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و رقابتی در 29 اردیبهشت در کشور فراهم شود.
در پایان این جلسه حشمت رضایی به معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین و همچنین جواد محمدی نیز به عنوان بخشدار سومار معرفی شدند و از خدمات مرادعلی تاتار معاون سابق برنامه ریزی قصرشیرین و قدرت الله محمدی بخشدار سابق بخش مرزی سومار قدردانی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق، دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
مرز خسروی در 20 کیلومتری قصرشیرین دارای بزرگترین پایانه بین المللی خاورمیانه است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

 

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات