Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همان طور که مي دانيد «لي جائه-يونگ» رئيس سامسونگ چند وقتيست که در زندان به سر مي برد، اما اجازه ملاقات نامحدود با افراد متعدد در طول روز را کسب کرده و به همين دليل هنوز هم مي تواند از راه دور، مجموعه بزرگ زيردستش را تحت نظر بگيرد.
«لي» که در جلسه استماع اوليه روز پنجشنبه هفته گذشته در دادگاه رسيدگي به جرائم مختلفش از جمله رشوه و اختلاس حاضر نشد، در بخشي جداگانه و کاملاً به دور از ديگر زندانيان در بازداشتگاه مرکزي سئول نگهداري مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اين حال تحت قوانين کره جنوبي، «لي» مي تواند در ساعات اداري روزهاي دوشنبه تا شنبه، با هرکدام از وکلايش ديدار کند. مدت زمان و دفعات اين ديدارها نيز هيچگونه محدوديتي ندارد. يکي از وکلاي «لي» در نخستين روز از دادگاهي که به زعم دادستان ويژه پرونده، «محاکمه قرن» ناميده شده، اظهار داشت رئيس سامسونگ تمامي اتهامات عليه خود را رد مي کند.

علاوه بر ارتباط نامحدود با تيم وکلا، «لي» مي تواند به مدت 30 دقيقه در روز با افراد ديگر از جمله مديران زيرمجموعه هاي سامسونگ ديدار داشته باشد. اين ملاقات ها در طول ماه به 12 ساعت خواهد رسيد.
همچنين با اجازه سرپرست بازداشتگاه، امکان برگزاري جلساتي در فضاي عمومي و نظارت شده وجود دارد که در آنها، زنداني مي تواند به بررسي و بازبيني اسناد پرداخته يا تماس هاي تلفني برقرار سازد.
براي مقايسه، جالب است بدانيد طبق قوانين ايالات متحده، زندانيان جرايم سازماني مي توانند به صورت نامحدود و در ساعات اداري با وکلاي خود ملاقات داشته باشند، اما زمان ديدار با ديگر بازديدکنندگان به حداکثر 4 ساعت در ماه محدود مي شود.
البته قوانين فوق معمولاً در آمريکا بي اثر هستند، چون متهمان بانفوذ شرکت هاي متمول به راحتي قرارهاي سنگين ضمانت تعيين شده را پرداخت کرده و تا زمان برگزاري دادگاه اصلي، آزادانه به فعاليت هاي روزمره خود ادامه مي دهند.
گفتنيست سامسونگ از تأييد ملاقات هاي متعدد «لي» با مديران اجرايي اين کمپاني و ايفاي نقش مديريتي از زندان خودداري کرده و فقط اعلام نمود رئيس شرکت با تيم وکلاي خود تلاش مي کنند تا دفاعيه قانوني را آماده ساخته و حقايق پرونده را مشخص سازند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم

توماس توخل باور دارد شاگردانش باید با گل سوم بازی را به اتمام می‌رساندند

طرفداری | دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با تساوی 2-2 به پایان رسید. 

در حالی که رئال مادرید نیمه اول را با برتری 1-0 به رختکن رفته بود، تغییرات توماس توخل بین دو نیمه جواب داد و بایرن مونیخ در آغاز چهل و پنج دقیقه دوم در موقعیت پیروزی قرار گرفت. باواریایی‌ها پس از دست‌یابی به نتیجه 2-1 سعی داشتند با کنترل توپ و میدان از روزنه‌های موجود در زمین حریف استفاده کنند اما کیم مین جائه در ادامه شب ناامیدکننده‌اش توسط کهکشانی‌ها تنبیه شد تا شاگردان آنچلوتی به نوار شکست‌ناپذیری مقابل بایرن مونیخ ادامه دهند. توماس توخل در اولین واکنش به بازی گفت:

بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقیقه اول پیش بیفتیم. اما بعد از آن، دیگر به برنامه بازی‌مان پایبند نبودیم. علت این موضوع را نمی‌دانم. رد ادامه گل دریافت کردیم و کار سخت شد. اوضاع در نیمه دوم بهتر شد، مصمم‌تر بازی کردیم. نتیجه را به 2-1 رساندیم و هنوز موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم. احساس عجیبی است. آن‌ها دو موقعیت را به دو گل تبدیل کردند.

کیم مین جائه روی هر دو گل دریافتی بایرن مونیخ نقش بزرگی ایفا کرد. توخل در مورد عملکرد مدافعش می‌گوید: 

کیم مین جائه بسیار بی‌احتیاط بود. حرکات او در گل اول و دوم حریف بجا نبود. کیم بدون دلیل و به راحتی، فضای زیادی در خط دفاع برای رئال مادرید ایجاد کرد.  

 سرمربی بایرن مونیخ چه نظری در مورد سفر به مادرید دارد؟

بازی همچنان 50-50 است. یک برد در مادرید به دست می‌آوریم و راهی ومبلی می‌شویم. از نگاه من همه‌چیز برابر است. ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.  

در مورد انتقادات اولی هونس و حواشی درون باشگاهی بایرن مونیخ؟ 

روز شنبه در این مورد صحبت کردم. چیزیست که بلاخره اتفاق افتاده و کاری نمی‌توان انجام داد. در این مورد قبلا صحبت کرده‌ام و به نظرم کافی است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان