Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@19:46:46 GMT

تحویل املاک محرومان در شش ماه اول سال آتی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۳۷۸۶۱

تحویل املاک محرومان در شش ماه اول سال آتی

فرمانده سپاه پردیس گفت: برآورد می شود بتوانیم واحد های محرومان منطقه اوزون تپه را در شش ماهه اول سال 1396 تکمیل کرده و به افراد شناسایی شده تحویل دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازپردیس خبر برادر پاسدار حمیدرضا توسلی فرمانده سپاه شهرستان پردیس در رابطه با پیگیری های انجام شده در رابطه با احداث 32 واحد مسکونی جهت سکونت محرومان مناطق حاشیه ای شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت در زمینه محرومیت زدایی و حاشیه نشینی از سوی فرمانده کل قوا امام خامنه ای عزیز تاکید شده که تمام دستگاهها و نهادها دراین حوزه اقدامات مربوط به خودشان را انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، سپاه و بسیج تا کنون در خط مقدم بوده و در تمام حوزه ها نقش آفرینی کرده است، افزود: از سال 92 با کمک خداوند فعالیت های محرومیت زدایی و فضاسازی فرهنگی را در مجموعه شهرستان پردیس آغاز کردیم.

توسلی با اشاره به اینکه نقاطی وجود داشتند که به نوعی در اذهان عمومی از این محله ها به خوبی یاد نمی شد، توضیح داد: حوزه های مقاومت بسیج شهرستان پردیس به این مناطق ورود کرده و با انجام اقدامات موثر، توانستند به نوعی بر فضای فرهنگی آن مناطق تسلط پیدا کنند.

فرمانده سپاه پردیس خاطر نشان کرد: آسیبی که هم اکنون در شهرستان وجود دارد مبحث حاشیه نشینی و وجود افراد ساکن در منازل آلونکی است، که نسبت به تصرف اراضی بیت المال اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: مجموعه بسیج سازندگی ناحیه علی ابن موسی الرضا (ع) ناحیه شهرستان پردیس در همین راستا مکاتبات و پیگیری هایی را از سوی مقامات استانی داشت که نتیجه آن احداث چند واحد مسکونی برای محرومان شهرستان بود.

این مقام مسوول افزود: تمرکز خود را در محله های حاشیه نشین و افراد محرومی که به ناچار در آن مناطق ساکن شده اند و با تصرف اراضی اقدام به ساخت منازل آلونکی کردند معطوف کردیم.

توسلی گفت: در آن مناطق امکان ارایه خدماتی همچون حوزه بهداشتی امکان پذیر نبود، زیرا آن فضا غیر مصوب بوده و به نوعی شهر تعهدی برای خدمات رسانی در آن مکان نداشت.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: این توفیق برای مجموعه بسیج حاصل شد تا در حوزه خدمات رسانی و محرومیت زدایی با احداث مسکن اقدام بکند.

وی تاکید کرد: نگاه ویژه و پشتیبانی سردار فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) سبب شد تا بسیج سازندگی سپاه استان تهران مامور پیگیری این موضوع شود.

این مقام مسوول اضافه کرد: تا به امروز مبلغی از سوی سپاه برا آغاز ساخت مسکن در نظر گرفته شده و توافقاتی با مجموعه های شهرستانی مانند فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بومهن در حوزه واگذاری زمین و مجوز ساخت آن به سپاه داشته ایم.

توسلی وجود توافقات و مجوزهای قانونی را لازمه انجام کار دانسته و اظهار داشت: برای احداث این بنا ها طبق سازه و استانداردهای حوزه نظام مهندسی از خیرین مسکن ساز دعوت شده و همچنین بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در احداث این ساختمان ها مشارکت و همکاری داشته اند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: برآورد می شود بتوانیم این واحد ها را در شش ماهه اول سال 1396 تکمیل کرده و به افراد شناسایی شده تحویل دهیم.

وی توضیح داد: احداث این واحدها بصورت جهادی است، در نظر داریم هزینه ها را به حداقل برسانیم، گروههای جهادی بسیج نیز در این حوزه ورود پیدا کرده و یاری بخش ما هستند.

این مقام مسوول بیان کرد: مجموعه اداره اوقاف نیز اراضی را در اختیار مجموعه سپاه قرار داده تا در این اقدام مبارک مشارکت داشته باشند.

توسلی خاطر نشان کرد: مجموعه بسیج و بسیجیان شهرستان پردیس، دست همیاری و کمک به سمت تمام ادارات و بخصوص دستگاههای خدمات رسان دراز می کنند تا بشود بصورت جهادی این کار را دنبال کرده و به نتیجه مقصود رساند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس اظهار داشت: مقرر شده که تا پایان ساعت اداری روز 4 شنبه زمین و مجوزهای مورد نیاز برای احداث این واحدها در اختیار مجموعه سپاه قرار گیرد تا بتوانیم کار را بصورت قانونی آغاز کرده و به انجام برسانیم.

وی گفت: اراضی مشخص شده اما مسوولان شهرداری بومهن بدنبال رایزنی هستند تا حدود آنها بصورت دقیق مشخص شده و کار بصورت قانونی پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: طوفان وعده صادق که توسط سپاه اجرا شد تنها ۱۰ درصد از ظرفیت‌ نیروهای مسلح کشورمان بود که اجرا شد و ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد. - اخبار استانها -

‌به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد، که با حضور استاندار، فرماندهی سپاه الغدیر و سایر مسئولان استان یزد برگزار شد با بیان اینکه نیرو‌های مسلح پشتوانه امنیت و زینت حاکمان نظام هستند، اظهار کرد: این نیروی عزیز و قدرتمند نیاز به نیروی والاتری برای حراست و حفاظت دارد و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به عنوان یک نیروی مسیطر و مقتدر از جایگاه نیرو‌های مسلح حفاظت و صیانت می‌کند.

وی اولویت اول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را حفظ سلامت و صیانت از نیرو‌های مسلح و غیورمردان این سرزمین در عرصه‌های انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج، نیرو‌های امنیتی و وزرات اطلاعات دانست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور افزود: در سایه‌سار سلامت نیرو‌های مسلح، جامعه به تعالی می‌رسد و این اقدام نیاز به تلاش و کار فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه با همراهی و دقت نظر سازمان قضایی، مجموعه حفاظت اطلاعات، مجموعه عقیدتی و سیاسی، نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دارد.

نیرو‌های مسلح ایران پاک‌دست‌ترین نیرو‌های امنیتی و نظامی هستند

وی با افتخار به اینکه نیرو‌های مسلح ما پاک‌دست‌ترین نیرو‌های امنیتی و نظامی هستند، گفت: وقتی بتوانیم در یک سال اعلام کنیم که هیچ جرمی در مجموعه نیرو‌های مسلح اتفاق نیفتاده است خرسند خواهیم بود که وظیفه خود را درست اجرا کردیم.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در وصف مجموعه قضایی کشور، آن را دستگاه حساس و مهمی دانستند، اما سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را حساس‌تر دانستند، زیرا مخاطب آن نیرو‌های امنیتی و نظامی هستند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق نیرو‌های مسلح تصریح کرد: اگر جرمی در بین نیرو‌های مسلح اتفاق بیفتد علیرغم تمام اقدامات پیشگیرانه و صیانت‌ها، مجازات این نیرو‌ها سنگین‌تر و شدیدتر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظلم بیشمار رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه گفت: طوفان وعده صادق که توسط سپاه اجرا شد تنها 10 درصد از ظرفیتی بود که برای شب عملیات مهیا شده بود و دو پایگاه مهم اسرائیل را مورد هدف قرار داد و خسارت‌های فراوان به تجهیزات آنان وارد کرد.

پورخاقان گفت: هدف این بود که 13 موشک مافوق صوت به مقر‌های مورد نظر اصابت کنند که این هدف محقق شد و مابقی عملیات برای انحراف دشمن بود و دشمن در این عملیات به شدت غافلگیر شد.

پورخاقان گفت: این عملیات حرکت ترکیبی از پهپاد‌های نسل اول و ساده بود و در آن از چند مورد پهپاد، موشک‌های کروز و بالستیک بهره گرفته شده بود و ما از تجهیزات هایپرسونیک فتاح 2 استفاده نبردیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح یادآور شد: تحقق این دستاورد بزرگ سبب شد از آن زمان همه قدرت‌ها در لاک خود فرو بروند و متوجه شوند که نه تنها اسرائیل، بلکه آمریکا و هیچ قدرت دیگری حق نگاه چپ ندارد و معادلات جهانی تغییر یافت.

پورخاقان ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که قدرت ایران ظهور کرد و فرصتی ایجاد شد تا بتوانیم از موشک‌های خود در میدان رزم واقعی استفاده ببریم و موشک‌های ما نمادی شدند و همچون شهاب سنگ‌هایی آسمان بیت‌المقدس را نورانی کردند.

مهران فاطمی استاندار یزد نیز در این مراسم ضمن تبریک انتصابات جدید و خداقوت به تلاشگران عرصه قضایی، اظهار کرد: ریاست سابق شورای قضایی در مدت خدمت خود همواره در شورای تأمین استان یزد پیشنهاداتی راه‌گشا ارائه کرده و ما در استان بهره زیادی از وجود ایشان بردیم.

وی گفت: جرم یک مفهوم نکوهیده است و این امر در بین نیرو‌های مسلح بر اساس سطح اختیاراتشان سبب می‌شود خسارت‌های این جرم‌ها بیشتر باشد.

استاندار یزد بیان کرد: مجموعه قضایی باید برای صیانت از حقوق نیرو‌های مسلح نقش مهمی داشته و وظیفه سخت و دشواری را برعهده دارد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمت چندین سال مهدی تشکری در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد تقدیر و غلامعلی دهشیری رئیس سابق دادگستری استان یزد به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان