Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان می‌گوید سال ۹۵، سال همراه با موفقیت برای تیم‌های ملی در همه رده‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در آخرین جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط مطلوب حاکم بر تیم ملی قبل از بازی با قطر، گفت: سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط مطلوب تیم ملی تمام بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا را تا آخرین روز زیر نظر داشته و لیست خود را برهمین اساس اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: سال 95 سال همراه با موفقیت برای تیم های ملی در همه رده ها بود و کسب مجوز حضور در جام جهانی برای جوانان، نوجوانان و راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی باهاما با کسب قهرمانی آسیا، کسب موفقیت فوتسال و عنوان سومی جهان و دیگر موفقیت‌ها حاصل تلاش کار گروهی هیئت‌رئیسه، کمیته‌ها، دپارتمان و عوامل اجرایی فدراسیون بوده است.

رئیس فدراسیون به برگزاری لیگ‌های موفق در سال 95 اشاره کرد و گفت: برگزاری لیگ‌های مختلف با کیفیت، نظم، مدیریت مطلوب فوتسال، بانوان و ساحلی برگزار شد که باید از عوامل اجرایی لیگ‌ها و کمیته‌های مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

تاج به تلاش کمیته داوری در جوانگرایی اشاره کرد و گفت: همکاری خوبی در این فصل بین رئیس کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود دارد و با توجه به کردن به آموزش، ضابطه مند شدن در جوانگرایی در بخش داوری کار خوبی آغاز شده است و باید بر افزایش توجهات و دقت نظر خود را افزایش دهند.

وی اظهار داشت: در هیئت‌های استانی در سال جاری انتخابات خوبی برگزار کرده و برهمین اساس نیز به رؤسای هیئت هم تاکید داشته‌ایم در کادر اجرایی و عوامل اجرایی خود به جوانگرایی توجه و برنامه های خود را بازنگری کنند.

انتهای پیام/

R1443/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج