Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیرضا محلوجی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا از اجرای خط کشی مسیرهای منتهی به آستان مقدس خبر داد و افزود: خط کشی مسیرهای منتهی به آستان مقدس و میدان حضرت ولی عصر(عج) به مساحت هفت هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون ریال انجام شد.
محلوجی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری طرح های عمرانی و خدماتی ساختمان دو طبقه درمانگاه و 50 مهمانپذیر در آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به فعالیت های فرهنگی آستان در ایام تعطیلات نوروزی 96 اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس در ایام تعطیلات نوروزی با حضور 15 روحانی در چهار غرفه خیمه معرفت و حضور سه روحانی در ایستگاه های پاسخگویی به سئوالات شرعی، همه واقف باشیم و برگزاری نمازهای جماعت به فعالیت می پردازند.
محلوجی توزیع بروشورهای زندگینامه امامزادگان و فعالیت عمرانی و فرهنگی آستان و چاپ 5 هزار پازل با طرح بارگاه امامزادگان جهت هدیه به شرکت کنندگان در مسابقات و خیمه معرفت را از دیگر فعالیت های این مرکز بیان کرد.
بارگاه مطهر امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) از فرزندان بلافصل امام موسی بن جعفر در 6 کیلومتری شهر بادرود، 38 کیلومتری نطنز و 165 کیلومتری مرکز اصفهان قرار دارد که هرساله پذیرای بیش از سه میلیون زائر و مسافر است.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)

آیت الله سید محمد سعیدی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیش‌تری برگزار خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های دهه کرامت باید اصلاح خانواده‌ها باشد، افزود: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیرو‌های انتظامی و رسانه‌ها بسیار اثرگذار است.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است، بیان کرد: امروز در دانشگاه‌های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته و این به برکت اخلاص در امور است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  با اشاره به اینکه دشمن برای برهم ریختن انسجام جامعه به عرصه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده است، گفت: در این جریان مهم باید همه از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید حق حریم‌داری اعتاب مقدسه رعایت شود، بیان کرد: باید مراقب انصاف، ساخت و سازها، عفاف و حجاب و ... در جوار کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت (ع) افزایش پیدا کند، گفت: این موضوع رمز زیارت مطلوب و بهای رسیدن به بهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود