Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:12:34 GMT

ممنوعیت خرید و فروش جوجه های رنگی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۴۰۴۲۱

ممنوعیت خرید و فروش جوجه های رنگی در خراسان رضوی

این اداره کل روز سه شنبه به نقل از دکتر علیرضا شهرام شرقی گزارش داد: هر ساله در آغاز سال جدید فروش جوجه های رنگی توسط فروشندگان دوره گرد افزایش می یابد، به مردم توصیه می شود برای پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان که اکنون در سطح کشور شایع است از خرید این جوجه ها خودداری کنند.
وی افزود: این جوجه ها اغلب برای کودکان خریداری می شوند و کودکان که علاقه زیادی به آنها دارند در تماس نزدیک هستند لذا باید تا اطلاع ثانوی از خرید و نگهداری اینگونه پرندگان و تماس آنها به ویژه با کودکان، افراد سالخورده و بیمار خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: طبق مصوبه ستاد آنفلوآنزای استان ورود هرگونه جوجه رنگی تا اطلاع ثانوی از سایر استانها به خراسان رضوی ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف نسبت به معدوم سازی محموله های فاقد هویت بهداشتی اقدام خواهد شد.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران نساجی دقایقی بعد از اعلام لینک خرید بلیت دیدار مقابل پرسپولیس، سکوهای هیجان‌انگیز این استادیوم را به تسخیر خود در آوردند و بلیت در این بخش نایاب شد.

در حال حاضر بلیت بخش پشت دروازه استادیوم به‌طور کامل به فروش رفته است و هواداران این تیم در انتظار اعلام باز شدن سایت برای فروش بلیت بخش سکوهای فلزی هستند.

این در حالیست که بلیت بخش هواداری نیز که در این بازی به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد نیز به فروش رفته است. نکته جالب توجه اینکه برخی هواداران و فوتبالدوستان به دنبال خرید بلیت بخش رقیب هستند که در اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفته، اعلام شده هواداران دو تیم با توجه به اینکه از دو ورودی متفاوت جواز حضور در استادیوم را به دست می‌آورند، در صورت خرید بلیت تیم حریف، قادر به حضور در سکوهای طرفداری تیم خود نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • فیلم| فرود پرندگان مهاجر در گرمه خراسان
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو