Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@06:51:13 GMT

هنرستان قلم چی در سیریک افتتاح شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۴۰۵۴۶

هنرستان قلم چی در سیریک افتتاح شد+تصاویر

هنرستان فنی و حرفه ای 6 کلاسه قلم چی شهر بندر سیریک با زیر بنای 996 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در گفتگو با خبر نگار آذینی اظهار کرد: هنرستان دخترانه قلم چی شامل 6 کلاسه درس، دفتر آموزشگاه ، سرایداری ، آزمایشگاه، نماز خانه ، سالن آمفی تئاتر، محوطه سازی، حصارکشی و تجهیزات کامل هوشمندسازی کلاس های درس است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این هنرستان با مشارکت 80 درصدی بنیاد قلم چی و 20 درصدی نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان در مدت یک سال ساخته شده است.

ایزدی پور ابراز کرد: با بهره برداری از این هنرستان امکان تحصیل بیش از 210 دانش آموز فنی و حرفه ای دخترانه در فضایی ایمن و استاندار فراهم شد.

فرماندار سیریک و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سیریک یادآور شد: شهرستان سیریک دارای بیش 141 فضایی آموزشی با بیش از 10 هزار دانش آموز است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس کمیته امداد نیشابور گفت: یکی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی فکری، فرهنگی و تربیتی مددجویان است.
ذبیح الله حاجتمند افزود: در راستای حمایت از خانواده‌ها، تشویق فرزندان برای انجام تکالیف دینی، گسترش فرهنگ نماز و ترویج فرهنگ دینی مراسم جشن تکلیف برای نومکلفین برگزار می‌شود. 
در این مراسم خادمیاران رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) حضور یافته و بسته‌های فرهنگی جشن تکلیف شامل کیف، چادر نماز مُهر و تسبیح، سجاده و یک جلد کتاب به دختران نومکلف اهدا شد و در پایان مراسم دختران روزه اولی به همراه خانوادهایشان، روزه خود را افطار کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور
  • خیران کاشانی در توسعه هنرستان‌ها مشارکت بیشتری داشته باشند
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز با رای دادگاه تجدیدنظر استان البرز از بلاتکلیفی درآمدند
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • لزوم گسترش هنرستان های جوار صنعت
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • افتتاح دفتر خبرگزاری پانا در فیروزه