Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی بانک کشاورزی از برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک کشاورزی خبر داد آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این جلسه که با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، ، سید مهدی هاشمیان معاون امر به معروف و نهی از منکر دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حجت ‌الاسلام والمسلمین احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن معرفی مسعود شریفات عضو هیات مدیره بانک به عنوان رئیس این شورا و خزایی رئیس پایگاه مقاومت بسیج بانک کشاورزی به عنوان دبیر شورا، احکام سایر اعضا تفویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است اعتبارزاده رئیس اداره کل حراست بانک کشاورزی، رضا لیاقت ورز و بهجت علیشیری رئیس و معاون اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل این بانک، عبدالله مهدوی عضو شورای فرهنگی و حجت الاسلام جلیلوند امام جماعت بانک کشاورزی، دیگر اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک کشاورزی بودند که احکام خود را دریافت کردند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است

روابط عمومی شورای وحدت اصولگرایان، درباره زمان انتشار فهرست کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی در دور دوم انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت، اظهار کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

وی افزود: فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود