Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@23:19:44 GMT

صالح‌علا سال را در شبکه چهار تحویل می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۴۱۰۳۱

شبکه چهار سیما برنامه ویژه سال تحویل را تدارک دیده است که اجرای آن را محمد صالح‌علا بر عهده دارد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد صالح‌علا برنامه تحویل سال شبکه چهار را بدون دعوت از هیچ مهمانی و تنها با اجرای خود روی آنتن می‌برد. امیر قمیشی، تهیه‌کننده این برنامه با اعلام این خبر گفت: «با توجه به استفاده برنامه‌های ویژه تحویل سال سایر شبکه‌ها از تمام ظرفیت مهمانان سرشناس و حضور اکثر بزرگان و فرزانگان عرصه فرهنگ و هنر در برنامه های عادی «چشم شب روشن» در طول سال، شبکه چهار ترجیح می‌دهد تا ساعت پایانی سال جاری و ساعت ابتدایی سال پیشرو را صرفاً با خلوت محمد صالح‌علا و مخاطبان سپری کند؛ مخاطبانی که همواره از کوتاه بودن گویش‌ها و استفاده حداقلی از حس و کلام و دانش ایشان در برنامه‌های روتین شبانه گله می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
قمیشی یادآور شد: «این چینش تا پایان تعطیلات در «چشم شب روشن» هم محفوظ است و مباحث کارشناسی این برنامه در قالب گفت‌وگو به بعد از تعطیلات نوروز موکول شده است و صرفاً برخی کارشناسان برنامه از طریق آیتم‌های کوتاه تولیدی در برنامه حضور دارند.»
به گفته تهیه‌کننده «چشم شب روشن»، ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه چهار از یک ساعت پیش از تحویل سال، تا یک ساعت بعد از آغاز سال ۹۶ ادامه دارد و این برنامه در شب‌های نوروز نیز هر شب ساعت ۲۴ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است

مهدی اله‌پور گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.

وی بیان کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرایط "سالم" هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش در بین عمو‌های فیتیله‌ای‌ روشن شد!
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!