Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@17:14:18 GMT

امنیت عمومی در مرزها مورد توجه ویژه قرار گیرد‌

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۴۱۱۲۶

امنیت عمومی در مرزها مورد توجه ویژه قرار گیرد‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ‌گفت: بخش اقتصادی در مرزها باید سهل‌الوصول باشد و مسئله امنیت عمومی به لحاظ شرایط حساس امروزی باید در مرزها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، محمدحسینی ظهر امروز در همایش مرزنشینان و مرزداران خراسان جنوبی با تأکید ویژه براینکه بخش اقتصادی در مرزها باید سهل‌الوصول باشد اظهار داشت: آنچه مهم است این است که باید مسئله امنیت عمومی به لحاظ شرایط حساس امروزی در همه جا و خصوصا در مرزها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این نکته که نباید صرفا تصمیماتی گرفته شود که بدون در نظر گرفتن امنیت مرز باشدتصریح کرد: اگر چه سایه سنگین امنیتی به بخش اقتصادی، امری قابل‌قبول نیست ولی نباید این مسئله نادیده انگاشته شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی، برگزاری جلسات مرزبانان و مرزنشینان را فرصتی طلایی برایافزایش امنیت دانست و افزود: افزایش حس مسئولیت‌پذیری و اینکه حتی کوچک‌ترین فرد در مرز می‌تواند نقش تاثیرگذاری در امنیت داشته باشد از نتایج همین جلسات است.در کشور ادیان و مذاهب مختلفی وجود داردکه برای این کشور و نظام خون دادند و زمینه‌ساز امنیت شدندو امروز هم وظیفه ما در سراسر ایران اسلامی و به ویژه مرزها ادامه دادن راه شهدا با افزایش اتحاد و برادری است.

حسینی، سیستم امنیت کشور را بسترساز توسعه کشور دانست و تاکید کرد: سیستم امنیتی کار خود را به خوبی می‌داند و نتیجه ترکیب این جلسات با حضور مسئولان نظامی و امنیتی و نگاه ویژه به مردم، امنیت مثال زدنی ایران در سطح جهان است.

وی سران عشایر را پیشگامان تربیت جوانان قوی و غیرتمند دانست و بیان کرد: شما سران عشایر پیشگامان تربیت جوانان به عنوان پاسداران امنیت پایدار هستید و باید جوانان را به این مسیر ترقی سوق دهید.

استاندار مهمترین موضوعات کاری استان را مورد پیگیری قرار داد

استاندارخراسان جنوبی صبح امروز در دیداری کاری با دکتر مرتضی بانک ، معاون کل نهاد ریاست جمهوری مهمترین مباحث و موضوعات کاری استان در حوزه های مختلف را مورد پیگیری جدی قرار داد.

‌سید‌علی‌اکبر پرویزی‌ در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در استان در سال جاری‌، مهمترین نیازها و مطالبات مردم استان در ابعاد مختلف از جمله آب را مورد تاکید قرار داد و افزود: برغم تنگناهای مالی دولت تدبیر و امید، تاکنون در این زمینه ها اقدامات بسیار مناسبی در استان صورت گرفته است.

وی به اهمیت سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان اشاره کرد و افزود: قطعاً سفر رئیس جمهور وهیات دولت به استان می تواند دارای اثرات و برکات فراوانی بوده و بسیاری از مشکلات استان در زمینه های مختلف توسعه ای را مرتفع کنند

معاون کل نهاد ریاست جمهوری نیز در این دیدار ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای استاندار خراسان جنوبی ، به فرا رسیدن سال نو اشاره کرد و افزود: امید است سال جدید برای مردم شریف مردم استان خراسان جنوبی سالی سرشار از موفقیت و شادکامی باشد.

انجام پرواز تهران ـ بیرجند با 2 ساعت و 15 دقیقه تأخیر

پرواز امروز تهران ـ بیرجند شرکت هواپیمایی ایران ایر با 2 ساعت و 15 دقیقه تأخیر انجام شد.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: این پرواز قرار بود امروز ساعت 6:15 صبح با هواپیمایی انجام پرواز تهران – بیرجند با 2 ساعت و 15 دقیقه تأخیرایران ایر از تهران به مقصد بیرجند انجام شود که به علت نقص فنی هواپیما، ساعت 8:30 حرکت کرد.

هادی سلامی افزود: این پرواز ساعت 10:15 در فرودگاه بیرجند نشست و پرواز بیرجند – تهران هم امروز با همین پرواز ساعت 10:50 انجام می شود.

انتهای پیام/

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از امروز در صدا و سیمای استان آغاز شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از این دو نامزد، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

آینه دار افزود: روز چهارشنبه که آخرین روز تبلیغات نامزدهاست، برنامه مناظره‌ها ساعت ۶ صبح و ۱۳ از رادیو و ساعت ۸ صبح و ۱۵ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها