Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس روز نشنال جئوگرافیک به شنای دلفین‌ها در مجمع الجزایر مابین ماداگاسکار و سواحل موزابیک اختصاص یافته است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اردوی مهرشاد افقری در ترکیه و اینکه او در تمرینات توانسته رکورد جدیدتری را ثبت کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه استخر‌های تمرینی غالباً استاندارد نیستند، رکورد‌هایی که در تمرینات ثبت می‌شود با رکورد‌های تمرینی قبلی مقایسه می‌شود. از این لحاظ رکورد‌های افقری خوب است، راهی ترکیه هستیم و مسابقاتی هم خواهد بود که افقری در آن شرکت می‌کند ولی حضور در این کشور همسایه با هدف اردوی سه هفته‌ای پرفشار است.

وی ادامه داد: در این اردو سه روز مسابقات داریم و سپس سه هفته اردوی ارتفاع برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه از سخت‌افزار‌های شنای کشور ترکیه حداکثر استفاده را خواهیم برد و نهایت فشار را برای ارتقا و بهبود عملکرد نماینده شنای کشورمان خواهم داشت. بعد از آن به ایران باز می‌گردیم، دو هفته تا ۲۰ روز کاهش تمرینات را خواهیم داشت و بعد از آن هم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهیم کرد.  

سرمربی تیم ملی شنا در خصوص بهبود رکورد‌های سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد و اینکه او تا چه اندازه به کسب حدنصاب ورودی المپیک نزدیک است، عنوان کرد: سامیار بسیار آماده است و با دو بار جابه‌جایی رکورد ۵۰ متر آزاد نشان داد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. مسابقاتی که هدف کسب سهمیه المپیک را از آن داریم اول تیر در ایتالیا خواهد بود. دو نفر اصلی ما مهرشاد افقری و سامیار عبداللهی هستند و امیدواریم بتوانند سهمیه المپیک پاریس را کسب کنند.  

وی در مورد اینکه علیرضا یاوری هیچ شانسی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ندارد، عنوان کرد: با توجه به حضورش در آمریکا فعلاً نمی‌تواند از این کشور خارج شود. شرایط تحصیلی و تمرینی که در آنجا دارد باعث می‌شود تا در دسته‌بندی تیم ملی شنای ایران قرار نمی‌گیرد. نمایندگان ما افقری و عبدلی هستند و هر دو نفر این شانس را دارند تا موفق به کسب سهمیه المپیک شوند و برای نخستین بار شنای ایران را در المپیک صاحب دو شناگر کنند. هدف گذاری ما بر این اساس بوده و رو به جلو حرکت می‌کنیم. زمان خوبی تا مسابقات کسب سهمیه دارم و طبیعتاً عملکردمان تا ۲۰ روز آینده نشان می‌دهد تا چه اندازه این شانس را داریم که سهمیه کسب کنیم. اگر فدراسیون جهانی حدنصاب ورودی المپیک را سخت نمی‌کرد و زمان را کاهش نمی‌داد تا به الان دو سهمیه را گرفته بودیم. برای المپیک بعدی باید هدف گذاری روی سهمیه A باشد تا بتوانیم با خیال آسوده‌تری پیش برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • همکاری دلفین‌ها با ماهیگیران + فیلم
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین