Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@11:08:43 GMT

وزیر کشور دستور شروع انتخابات شوراها را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۴۱۵۵۵

وزیر کشور دستور شروع انتخابات شوراها را صادر کرد

به گزارش ایلنا، رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در اجرای ماده ۴۵ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/ ۳/ ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی و ماده ۲۲ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده ۲۱ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش، دستور شروع انتخابات را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش در این ابلاغیه با اشاره به مفاد قانونی یادشده از فرمانداران و بخشداران خواسته شده است: بر اساس مواد ۳۲ و۳۳ قانون مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۲۵/ ۱۲/ ۹۵ نسبت به تشکیل هیاتهای اجرایی و انجام سایر برنامه های انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، طبق برنامه زمانبندی ابلاغی و درمهلت های قانونی مقرر اقدام نموده و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره ۲ به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایید.

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ماه سال جاری آغاز و در ششم فروردین سال بعد، پایان می پذیرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای وزیر کشور درباره افزایش جرایم رانندگی، انتخابات الکترونیک و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباه مبلغ جرایم رانندگی افزود: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و ... موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

اهم اظهارات او را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* انتخابات مرحله دوم در ۸ حوزه انتخابیه به شکل تمام الکترونیک برگزار می‌شود اما در حوزه‌هایی که تک نماینده است انتخابات به شکل غیر الکترونیک برگزار خواهد شد.

* درباره صدور کارت ملی نیز، آن دسته از تعهدات قبلی ما انجام شده اما یک عده‌ای هستند که باید از نو برای آنها کارت ملی صادر می‌شد که مراحل صدور انجام خواهد شد.

این خبر تکمیل می شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888602

دیگر خبرها

  • معاون وزیر نفت : در مرز‌های کشور گازوئیل لیتری ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد/ بارنامه جعلی صادر می‌شود، بدون اینکه باری جابه‌جا شده باشد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • خبرهای وزیر کشور درباره افزایش جرایم رانندگی، انتخابات الکترونیک و ...
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • انتخابات آمریکا موجب رای متفاوت این کشور به قطعنامه شد/ آتش بس فوری در غزه انجام نخواهد شد
  • روسیه دستور کاهش تولید نفت را صادر کرد
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟