Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری برنا ؛رضا رحیمی در نشست خبری (۲۲ اسفند) با بیان اینکه صدا و سیما دست پُر به استقبال نوروز می‌رود، گفت: برنامه های متنوعی را برای این ایام هم در بخش صدا و هم در بخش سیما در نظر گرفته ایم.
وی در تشریح برنامه های صدای زاگرس برای ایام نوروز گفت: در ایام نوروز دو ویژه برنامه در صبح (ساعت ۹ تا ۱۲) و بعدازظهر (۱۶ تا ۱۹) با نام مشترک «بهارستان» با ساختار ترکیبی و نمایشی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی افزود: این ویژه‌برنامه‌ها شامل آیتم‌های مختلف گفت و گو با میهمانان نوروزی، گزارش از شهرستان‌ها و روستاها، پخش سرودهای محلی
و غیرمحلی، نمایش‌های طنز، ارتباط با مراکز سایر استان‌ها، پخش پیام‌های ترافیکی و ارتباط با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان است که بصورت زنده
و مستقیم پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از پخش نمایش رادیویی «نگار و نیما» در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه شده که درایام نوروز ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ و تکرار آن ساعت ۲۲ تا ۲۲:۳۰ دقیقه هرروز پخش خواهد شد و در آن قصه‌های شنیدنی زوج جوانی که اولین نوروز زندگی را تجربه می‌کنند روایت می‌شود.
رحیمی با بیان اینکه کرمانشاه در کنار چهار استان دیگر بطور مستقیم بحث راهیان نور را دارد، گفت: در همین راستا برای معرفی هر چه بهتر استان در بحث یادمان‌های دفاع مقدس و حضور هر چه بیشتر راهیان نور در استان، برنامه ترکیبی رادیویی با عنوان
«از خاکریز تا خدا» در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه شده که در ایام نوروز پخش خواهد شد.
وی با بیان اینکه کرمانشاه هنوز به حق خود در بحث راهیان نور نرسیده است، گفت: مردم کشور عمدتا در بحث راهیان نور با جنوب کشور آشنا هستند و تلاش ما این است با برنامه‌های این چنینی معرفی بهتری از استان و یادمان‌های آن داشته باشیم.
رحیمی افزود: برنامه مستند گزارشی «سیران ولات» نیز برای ایام نوروز در نظر گرفته شده که در ۱۷ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰ از رادیو کرمانشاه پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تصریح کرد: برنامه « گلگشت» نیز برنامه ترکیبی ویژه نوروز است که از ساعت ۱۵ تا ۱۵:۳۰ پخش شده و در آن موسیقی‌های محلی و غیر محلی بنابر درخواست شنوندگان پخش خواهد شد.
رحیمی با بیان اینکه هدف اصلی مرکز استان چه در بحث صدا و چه در بحث سیما استودیوگریزی است، گفت: در همین راستا هماهنگی‌های لازم برای حضور گزارشگران رادیو در یادمان‌های دفاع مقدس صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین استودیو رادیویی در ایام نوروز در محل طاقبستانمستقر خواهد بود تا هم معرفی برای این جاذبه گردشگری صورت گیرد و هم گزارش‌هایی از میهمانان نوروزی استان تهیه شود.
رحیمی از تهیه مجموعه رادیویی ۳۰۰ قسمتی «کرمانشاه گهواره تمدن» خبر داد و اظهار کرد: این مجموعه که هر قسمت آن ۱۵ دقیقه است پژوهش محور بوده و راوی تاریخ کرمانشاه است که ترجیح ما بر این است که پخش آن بعد از ایام نوروز باشد.
وی با بیان اینکه هر ماه دو مستند رادیویی در مرکز صدا استان تولید می‌شود گفت: قطعا در سال آینده ساخت برنامه‌های اینچنینی جز اولویت‌های ما خواهد بود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از ساخت دو مستند ارزشمند با نام «ساکنان رود قره سو» و نیز مستند برشی از تاریخ کرمانشاه در دوره مشروطه تا جنگ جهانی دوم خبر داد و اظهار کرد: این دو مستند هر کدام ۶۰ دقیقه‌ای بوده و برای ساخت آنها در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.
رحیمی در ادامه به تشریح برنامه های نوروزی در حوزه سیما پرداخت و افزود: در ایام نوروز سریال «هتل فامیلی» هر شب راس ساعت ۲۳ از شبکه زاگرس پخش خواهد شد و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.
وی افزود: در صورت استقبال تکرار دیگری برای این سریال در صبح خواهیم داشت.
رحیمی از پخش یک فیلم سینمایی در شب‌های نوروز خبر داد و افزود: فیلم‌های سینمایی نوروزی شبکه زاگرس فیلم هایی هستند که عمدتا تاکنون پخش نشده‌اند و این فیلم‌ها هر شب راس ساعت ۲۴ پخش شده و تکرار آن نیز روز بعد راس ساعت ۱۵ خواهد بود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ایام نوروز پخش اخبار شبکه زاگرس یک بار و راس ساعت ۱۹ خواهد بود.
وی از پخش ویژه برنامه عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: این ویژه برنامه با عنوان « پا به پای بهار» هر شب راس ساعت ۲۲ پخش می‌شود و اجرای آن بصورت زنده و در محل تاقبستان خواهد بود.
رحیمی از تدارک ویژه برنامه عید نوروز نیز خبر داد و اظهار کرد: این ویژه برنامه نیز با همان عنوان «پا به پای بهار» از ساعت ۹ صبح روز عید نوروز شروع شده و تا یک ساعت بعد از تحویل سال ادامه دارد.
وی با بیان اینکه گزارشگران تلویزیونی در سه یادمان قصر شیرین، بازی دراز و مرصاد مستقر می‌شوند، گفت: در ایام نوروز ویژه برنامه راهیان نور هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ دقیقه پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر پخش این ویژه برنامه از مرکز کرمانشاه، ارتباط با سایر مراکز استان‌ها و شبکه‌های مختلف سیما نیز برقرار می‌‍شود.
رحیمی یادآور شد: در ایام نوروز همچنین مستند راهیان نور هر روز به مدت ۲۰ دقیقه راس ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه زاگرس پخش خواهد شد.
این مسئول از تدارک پخش سریال تامینی در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: سریال «ما فرشته نیستیم» سال ۱۳۹۳ در شبکه تهران ساخته شده که در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۱۰ از شبکه زاگرس پخش خواهد شد.
وی افزود: در ایام نوروز همچنین برنامه «ترانه» در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای پخش موسیقی‌های محلی را خواهد داشت.
رحیمی تصریح کرد: ویژه برنامه کودک نیز هر روز راس ساعت ۱۶ به مدت ۳۰ دقیقه، برنامه خانواده هر روز راس ساعت ۱۲ به مدت ۵۰ دقیقه و برنامه «گل باخی» جمعه ها راس ساعت ۲۱ پخش خواهند شد که پخش همه آنها نیز با محوریت نوروز خواهد بود.
وی افزود: همچنین در این ایام ۱۴ برنامه ۱۵ دقیقه ای با هدف ترویج فرهنگ وقف از سیمای زاگرس پخش خواهد شد و دو برنامه ۳۰ دقیقه‌ای ویژه سفرهای نوروزی هم برای پخش دراین ایام تهیه شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.   به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.   عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.   وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.   رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.   وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

دیگر خبرها

  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل