Web Analytics Made Easy - Statcounter

،مولفه های امنیت جمهوری اسلامی ایران، امشب24 اسفندماه در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سيد محمود علوی وزیر اطلاعات در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر اینکه، از نگاه جنابعالی امنیت سال 95 بر چه مولفه هایی سوار است گفت: خبر دستگیری تیمی که برنامه انفجار در 22 بهمن را داشتند به محضر مردم رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاخص های امنیت در بسیاری از کشورهای منطقه سیر نزولی داشته است

وی با اشاره به اینکه، شاخص امنیت در بسیاری از کشورهای منطقه سیر نزولی داشته است اما در جمهوری اسلامی ایران امنیت بی بديلي حکم فرما است افزود: در کشورهای اروپایی شاهد اقدامات تروریستی هستیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه، امنیت جمهوری اسلامی ایران حاصل همدلی، هم افزايي و تعاون دستگاه های مؤثر بر امنیت است ادامه داد: سپاه، بسیج، ارتش، قوه قضائیه، استانداری، فرمانداری، وزارت کشور، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی امنیت کشور و وزارت دفاع عناصری هستند که به نوبه خود در برقراری امنیت موثر هستند.

نقش وزارت اطلاعات در ضربه زدن به گروه های تروریستی بی بدیل است

علوی با اشاره به اینکه، نقش وزارت اطلاعات در ضربه زدن به گروه های تروریستی بی بدیل است اظهار داشت: در سال 95 همدلی و هم افزايي بین دستگاه ها، مؤثر در ایجاد امنیت بالا بود. ادامه دارد...

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی

به گزارش همشهری آنلاین، زارع‌پور در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی بومی نوشت: «خلیج‌فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سال گذشته با همت متخصصین کشور و با دانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج‌فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.»

وزیر ارتباطات در پایان پیام خود از هشتگ خلیج فارس هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست کد خبر 848142 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات خلیج فارس تکنولوژی (فناوری) اینترنت

دیگر خبرها

  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود