Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به عزم نیروهای مسلح برای مشارکت در طرح مقابله با ریزگردها در خوزستان گفت:‌ در این زمینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با تشکیل گروه‌های جهادی آمادگی خود را برای کمک به دولت در امر بیابان‌زدایی اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جزایری در همین زمینه به تفاهم سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اداره کل منابع طبیعی این استان برای بیابان‌زدایی در 4 هزار هکتار از بحرانی‌ترین کانون‌های ریزگرد در جنوب شرق اهواز اشاره کرد و افزود: چنانچه سایر دستگاه‌های مربوطه همکاری کنند و توان لجستیکی خود را به کار گیرند، در سال 96 شاهد اتفاقات مبارکی در این زمینه خواهیم بود.

معاون ؟؟؟ ستاد کل نیروهای مسلح به طراحی و برنامه‌ریزی سپاه و بسیج برای بهره‌گیری از آحاد مردم و اقدامات جهادی و انقلابی برای بیابان‌زدایی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همه سپاه‌های استانی سراسر کشور آمادگی خود را برای مشارکت در این اقدام ملی اعلام کرده‌اند و قرارگاه شهدای مدافع حرم استان خوزستان برای هماهنگی و ایفای مسئولیت در این زمینه راه‌اندازی شده است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام میرزایی با تسلیت شهادت رئیس مذهب تشیع، امام جعفرصادق(ع) اظهار داشت: باید به موضوع مهدویت به صورت گسترده در جامعه پرداخت شود و تبدیل به بحث روز باشد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید اگر به مباحث مهدویت پرداخت شود در دوران غیبت به وظیفه خود در قبال امام زمان(عج) آشنا می‌شویم و با توجه به اینکه هم اکنون دسترسی به امام معصوم و کامل و خلیفه الله وجود ندارد باید وظیفه خود را در زمان غیبت بدانیم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) آذربایجان‌غربی گفت: برخی ادعا دارند که در زمان غیبت، وظیفه خاصی نداشته بلکه همانند دوران بنی‌عباس و بنی‌امیه اعتقاد دارند که وظیفه شیعه، تقیه است در حالی که شیعیان باید نسبت به اتفاقات و مسائل پیرامونی و بین‌المللی وظیفه داشته باشند و بنابراین باید آمادگی ظهور در مردم ایجاد شود که این مسئله به تاخیر نیافتد.

وی افزود: بی‌شک اگر در زمینه مهدویت بحث کنیم هم از لحاظ روایی و آیات قرآن و از نظر عقلی، وظیفه ما در دوران غیبت، زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور است نه اینکه بشینیم تا امام زمان آمده و تمامی مشکلات را حل کند.

حجت الاسلام میرزایی اظهار داشت: باید از خود سؤال کرد که اگر نیروی تربیت و یارانی پرورش نیافته باشد و اگر آمادگی در مردم ایجاد نشود، امام زمان چگونه می‌تواند وظیفه خطیر و بزرگی که بر عهده ایشان گذاشته تا حکومت جهانی واحد عدالت‌گستر و مبارزه با تمام مستکبران و ظالمان عالم و محو و نابودی استکبار است را به پیش ببرد و بی‌تردید به تنهایی این کار امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود