Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته و پس از حضور تعدادی از مرزنشینان در مقابل درب فرمانداری زهک، با توجه به وعده مسئولان، معبر مرزی شاهگل بازگشایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر هامون، روز گذشته و پس از اطلاع رسانی از سوی مرزنشینان مبنی بر حضور تعدادی مرزنشین در مقابل درب فرمانداری شهرستان زهک به دلیل مسدود بودن معبر مرزی شاهگل و پیگیری این موضوع توسط خبرنگار عصرهامون، با توجه به وعده مسئولان مقرر شد تا این معبر از شب گذشته مجددا آغاز به کار کند که این وعده محقق و مرزنشینان به فعالیت اقتصادی در مرز مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان زهک در این خصوص گفت: با همکاری بسیار خوب مرزبانی و دیگر دستگاه ها و نهادهای مرتبط، از شب گذشته معبر مرزی شاهگل فعالیت مجدد خود را آغاز کرد و مرزنشینان به فعالیت اقتصادی و تبادل کالا مشغول شدند.
جمشید رخشانی نسب در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون، افزود: اینکه برخی می گویند در روز گذشته تجمعی در مقابل درب فرمانداری انجام شده است، اشتباه می باشد چرا که تنها چند نفر برای پیگیری موضوع رفع مشکلات و بازگشایی معبر به فرمانداری مراجعه کرده بودند که خوشبختانه با قول مساعد فرمانده مرزبانی شهرستان، این معبر بازگشایی و فعالیت در آن آغاز شد.
وی در خصوص اینکه در مدت بسته بودن معبر آیا سرقت ها و جرایم افزایش داشته، نیز گفت: هیچ گونه آماری در این خصوص در دست بنده نمی باشد تا بتوانم اطلاع رسانی کنم.
وی در پاسخ به سوالی در زمینه زمان باز بودن این معبر نیز گفت: نمی توانیم در این خصوص زمان قطعی اعلام کنیم چرا که معبر موقت است و هیچ زمانی نمی توان برایش تعیین کرد.
سرپرست معبر مرزی شاهگل زهک نیز در این خصوص گفت: معبر در حال حاضر باز بوده و هیچ مشکلی در تبادل کالا وجود ندارد.
حبیب کاشانی در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون افزود: هیچ مشکلی در زمینه معبر مرزی شاهگل بین دستگاه های اداری و نظامی وانتظامی وجود ندارد و برخی در شبکه های مجازی و رسانه های جمعی و گروهی درحال شایعه سازی در این خصوص می باشند که این موضوعات کذب است.
شایان ذکر است از زمان راه اندازی این معبر بیش از 3هزار خانوار به صورت پایدار و موقت از این معبر معیشت خانواده خود را تامین می کنند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مشغول کار هستند

دریافت 38 MB کد خبر 6092992

دیگر خبرها

  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • کارگران مشغول کار هستند
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند