Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-16@10:23:13 GMT

تونل سوم کوهرنگ از ردیف بودجه ملی خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۴۷۳۸۶

تونل سوم کوهرنگ از ردیف بودجه ملی خارج شد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای سد بهشت آباد ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که به معنی «هیچ» است و تونل سوم کوهرنگ از ردیف بودجه ملی خارج شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک اظهار داشت: در زمینه برطرف شدن مشکلات آب اصفهان فقط مصوبات 9گانه‌‌ شورای عالی آب را شاهد بودیم که این نیز فقط مصوبه بوده است و کار دیگری صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین راستا صحبت‌هایی مطرح شده که چنین و چنان می‌کنیم به عنوان مثال موضوع انتقال آب به فلات مرکزی مطرح می‌شود اما با کمال تأسف باید گفت در بودجه شاهد بودیم که برای سد بهشت‌آباد فقط 3 میلیارد تومان در نظر گرفتند که به معنی «هیچ» است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای تونل سوم کوهرنگ تصریح کرد: برای ساخت این تونل نیز اعتبارات لازم در ردیف بودجه‌های استانی قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: این موضوع سبب شده تا اعتبار لازم در نظر گرفته شده برای این پروژه از بخش بودجه ملی به بودجه استانی تنزل پیدا کند بنابراین آنچه که ما به دست آوردیم فقط مصوبات شورای عالی آب بوده است.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه امسال شهرداری همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان، گفت: بودجه چهار هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی شهرداری برای سال ۱۴۰۳ مصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی رضایی امروز در سخنان پیش از دستور در صحن علنی شورا با اشاره به تحقق عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله (ص) و موشک باران رژیم صهیونیستی ضمن تبریک به امت حزب‌الله و مردم شهیدپرور، اظهار داشت: موج شادی مردم و به ویژه مردم مظلوم غزه به دنبال انجام این عملیات وصف ناپذیر بود.

وی عنوان کرد: با توجه به اعلام سپاه پاسداران این اقدام تنها بخشی از عملیات  تنبیهی و در پاسخ به حملات رژیم غاصب به اماکن دیپلماتیک کشورمان و حق دفاع مشروع براساس بند 51 منشور ملل متحد و راهبردی بوده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان، گفت: با وجود بکارگیری ظرفیت آمریکا، انگلیس، فرانسه و سپرهای چند لایه اسرائیل جنایتکار بیشتر موشک‌ها از این سپرها عبور کرده و به اهداف نظامی مورد نظر اصابت کردند.

رضایی تصریح کرد: شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند زمینه‌ساز اجرایی شدن بیانات رهبری پیشگام باشند که در بحث مدیریت شهری ظرفیت‌ خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال( جهش تولید با مشارکت مردم ) وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری باید در بحث صیانت از عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، پارک‌ها و محیط اداری ورود کند، گفت: فرمانده نیروی انتظامی پس از تأکید مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از هنجارهای اسلامی و ملی در بحث مقابله با بی‌حجابی و صیانت از عفاف و حجاب وارد میدان شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان خواستار تقویت تعامل و هماهنگی شهرداری با نهادهای حاکمیتی شد و بیان کرد: لازمه دسترسی بیشتر مدیریت شهری به منابع و ظرفیت‌‌ها، هماهنگی، تعامل و همسویی بیشتر است و باید به ویژه در سال پایانی خدمت شورای شهر این تعامل تقویت و از اختلافات پرهیز شود.

رضایی گفت: در جلسه صحن 266 شورای اسلامی شهر همدان بودجه چهار هزار و 354 میلیارد و 900 میلیون تومانی شهرداری برای سال 1403 مصوب شد. به منظور تحقق این میزان بودجه انجام پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها نیاز به تعامل و هماهنگی بیشتر و دسترسی به منابع و امکانات است.

وی اعلام کرد: در بودجه چهار هزار و 354 میلیارد تومانی امسال شهرداری همدان، اعتبارات هزینه‌های عمومی به میزان یک هزار و 821 میلیارد تومان، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز دو هزار و 227 میلیارد و 800 میلیون تومان و اعتبارات تبصره پرداخت بدهی‌های قطعی شده سنواتی، 306 میلیارد و 100 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان ابلاغ شد
  • بودجه امسال شهرداری همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شد
  • تجمع مردم کوهرنگ در حمایت از حملات سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد
  • بودجه کاروان ایران برای سفر به پاریس چند میلیاردتومان است؟
  • بودجه ۶۰۷ میلیاردی کمیته المپیک در سال سفر به پاریس/ ۳۱۶ میلیارد برای پارا
  • درخواست مجوز از انحصار صاحبان سکوها خارج شد
  • بازگشایی جاده موگویی چهارمحال و بختیاری