Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه نویی که عنوان پرافتخارترین مربی لیگ برتر را یدک می‌کشد در سال 95 با هدایت تراکتورسازی تبریز عملکرد خوبی داشت و موفق شد این تیم را در فصل شانزدهم لیگ برتر در مکان دوم جدول قرار دهد و همچنین یکی از شانس‌های قهرمانی در جام حذفی است.

قلعه‌نویی پاسخگوی سوالات بود که در ادامه می خوانید:

* آقای قلعه نویی در آستانه سال جدید هستیم، نظرتان در مورد اتفاقات سال گذشته چیست؟

- هرچند چند روز به زمان تحویل سال جدید باقی مانده است اما عیدنوروزرا به تمام هموطنانم، چه آنانی که در ایران زندگی می‌کنند و چه کسانی که در خارج از ایران حضور دارند تبرک می‌گویم و امیدوارم سال جدید برای آنان همراه با خیر و برکت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال 95 سال خوبی بود اما در این سال ما عزیزان زیادی مانند سرداران آتش‌نشان که لقب سرداری شایسته آنها است را از دست دادیم. همچنین بزرگان ورزش مانند منصورخان پورحیدری از کنار ما رفتند که به‌طور حتم جای آنان در سال جدید به خوبی احساس می‌شود.

* سال 95 به لحاظ ورزشی برای امیر قلعه‌نویی چگونه گذشت؟

- در نیم فصل اول لیگ برتر شرایط خوبی داشتیم و سایه به سایه پرسپولیس در حرکت بودیم اما در نیم فصل و آنجایی که باید تیم را تقویت می‌کردیم به مشکل برخوردیم. محرومیتی که از سوی فیفا اعمال شد تمام برنامه‌ها و نقشه‌های ما را نقش بر آب کرد و دیدید که بعد این شوک ما دچار مشکل شدیم که همین موضوع باعث شد تا فاصله امتیازی ما با پرسپولیس زیاد شود، با این حال امیدوارم با توجه به ظرفیتی که در بین بازیکنان تیمم وجود دارد در پایان فصل در جایگاهی که شایسته مردم آذربایجان است قرار بگیریم.

* در حالی که در روزهای پایانی سال قرار داریم اما یک خبر خوب در مورد شما باعث خوشحالی طرفدارانتان شد و آن هم قرار گرفتن نام شما در صدر بهترین مربیان ایرانی؟

- این عنوان فقط برای من امیر قلعه‌نویی نیست. اگر افتخاری نصیبم شده در وهله اول لطف بالاسری است و در وهله دوم این موفقیت حاصل تلاش کار تمام افرادی است که با من کار می‌کنند. با این حال می‌خواهم این واقعیت را هم بگویم در سال‌های اخیر به‌خصوص چند سال اخیر خیلی‌ها من را اذیت کردند که به دلیل همین موضوع من فقط توانستم نهایت تا 40 درصد توانم را در بحث مسائل فنی اجرایی کنم. متاسفانه در فوتبال ایران شرایط به گونه‌ای شده که هر کس سالم کار کند ریشه‌اش را می‌زنند و چنین قصدی هم برای من داشتند که به لطف آن بالاسری که به افراد عزت می‌دهد تاکنون موفق نبوده‌اند و نخواهند هم شد. نمی‌خواهم منت سر کسی بگذارم اما در این فوتبال دست خیلی‌ها را بدون هیچ چشم‌داشتی گرفتم اما آنها دست مرا گاز گرفتند.

* این افراد را می‌بخشید؟

- می‌بخشم اما فراموش نمی‌کنم که آنها با من چه برخوردی داشتند و چه کاری‌هایی نکردند تا من را خراب کنند. من در 10 سال گذشته افتخاراتی در این فوتبال به دست آوردم که اگر شخص دیگری آنها را به دست آورده بود می‌دیدید که چه کارهایی که برایش انجام نمی‌دادند.

* فکر می‌کنید چرا اینگونه با شما رفتار می‌کنند؟

- چون آدم کسی نیستم و تا به امروز پشت در هیچ مدیری ننشستم. با افتخار می‌گویم که در زندگی‌ام فقط بنده خدا بودم و بس. متاسفانه به قول استاد عزت‌الله انتظامی بخل و حسادت و تنگ‌نظری شغل دوم برخی از مردم شده است.

* از این مسائل بگذریم؛ عید نزدیک است، در ایام عید اهل عیدی دادن هستید؟

- معمولا درنوروزعیدی می‌دهیم.

* بیشترین عیدی را به چه کسی می‌دهید؟

- بالاخره عیدی زیاد می‌دهیم حالا میزان آن زیاد اهمیت ندارد.

* در این سن و سال از کسی هم عیدی می‌گیرید؟

- نه معمولا. البته وقتی مادر خدا بیامرزم زنده بود فقط از او عیدی می‌گرفتم.

* برای سال جدید، حضور در جام‌جهانی 2018 روسیه می‌تواند اتفاق فوتبالی خوبی باشد؟

- بله حضور در جام جهانی فوتبال یک افتخار است.

خبرگزاری آنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند

سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره بازیکنان تیم ملی را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا به‌نژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیرماه سال‌جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

کد خبر 747444

دیگر خبرها

  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • معنی جالب ریشه کلمه ورجه وورجه + فیلم
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس