Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد- طی حکمی از سوی سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام اصغر دانشی به عنوان سرپرست دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز در ۳۳ امین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که با حضور حجت الاسلام ابراهیمی مسئول امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، فرماندار خرم آباد و سایر مسئولین برگزار شد، حجت الاسلام اصغر دانشی به عنوان سرپرست دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش پیش از این حجت الاسلام سید علی موسوی مسئولیت دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در لرستان را عهده دار بودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس

فرشید سمیعی در اولین اقدام خود به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

طرفداری | سرپرست مدیرعاملی استقلال، اولین جلسه خود را در دفتر مصطفی آجورلو برگزار کرده است.

فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره استقلال با حفظ سمت، مسئولیت مدیرعاملی استقلال را موقتا برعهده گرفت.

سمیعی در اولین اقدام خود، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد اما تصویر منتشر شده حجازی کنار سمیعی یک نکته جالب دارد.

مصطفی آجورلو زمانی که مدیرعامل استقلال بود، بیشتر جلسات را در دفتر شخصی خود برگزار می‌کرد و حالا در اقدامی عجیب، فرشید سمیعی هم در دفتر مصطفی آجورلو با آتیلا حجازی جلسه گذاشت که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد!

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند