Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این حراجی بیش از ۹۰ درصد از جواهرات متعلق به دهه‌های ۳۰ و ۵۰ میلادی عرضه می‌شوند. این بزرگترین مجموعه از طلا و جواهرات عصر طلایی هالیوود است. آفتاب‌‌نیوز : سرویس فرهنگی- قطعات خیره‌کننده‌ای از جواهراتی که بازیگران هالیوودی در فاصله دهه ۳۰ تا ۵۰ میلادی یعنی اوج هالیوود استفاده کرده‌اند، قرار است برای فروش در حراجی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ انتظار می‌رود میلیون‌ها دلار پول بابت خرید این جواهرات صرف شود. این مجموعه متعلق به اوگن جوزف بوده است که مالک بخش اعظم جواهراتی بوده که در فیلم‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
در میان این قعطات گردنبند، مرواریدی که توسط بت دیویس بازیگر آمریکایی در فیلم ملکه باکره مورد استفاده قرار گرفته و گوشواره معروف مرلین مونرو جزو با ارزش‌ترین‌ها هستند. از دیگر آثار باارزش، دستبند مارنشانی است که الیزابت تیلور در کلئوپاترا از آن استفاده کرده بود.
گفتنی است که در این حراجی بیش از ۹۰ درصد از جواهرات متعلق به دهه‌های ۳۰ و ۵۰ میلادی عرضه می‌شوند. این بزرگترین مجموعه از طلا و جواهرات عصر طلایی هالیوود است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 مانتلای طلایی، قورباغه‌ای به رنگ زرد، نارنجی یا قرمز به انداه 20 تا 26 میلی‌متر است. پوست روشن و رنگ آن، به شکارچیان هشدار می‌دهد که این قورباغه سمی است. تصور می‌شود که رنگ‌های درخشانی که مانتلای طلایی دارد، نمونه‌ای از رنگ هشدار است که به شکارچیان، از ماهیت سمی قورباغه هشدار می‌دهد. این قورباغه‌ها بر خلاف ظاهر غلط اندازشان سمی ترین موجود روی زمین هستند. یکی از این قورباغه ها به اندازه‌ای سم در بدن خود دارد که می تواند بیش از 10 مرد بالغ را در عرض سه دقیقه بکشد. تصاویر این قورباغه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • استقبال از تنیسور ملی پوش طلایی در سمنان
  • لحظه انهدام کشتی میلیاردر اسرائیلی توسط حوثی‌ها
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان