Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمبرداری مینی سریال «پنج دری» به کارگردانی حسین دارابی به روزهای پایانی خود رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری مینی سریال «پنج دری» به کارگردانی حسین دارابی پس از گذشت ۱۰ روز در محله فهادان شهر یزد به روزهای پایانی خود رسید.

تدوین و صداگذاری همزمان این سریال به ترتیب توسط سیاوش کردجان و مهدی جمشیدیان در حال انجام است تا نخستین قسمت آن در شب میلاد حضرت زهرا (س) روی آنتن رسانه ملی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه به عنوان نخستین سریال تلویزیونی باشگاه فیلم سوره، محصول مشترک این موسسه و مرکز بسیج سازمان صداوسیما است که در ۱۰ قسمت کوتاه تولید می شود و قرار است در ایام عید نوروز ۹۶ از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش شود.

«پنج دری» داستان یک خانواده پرجمعیت یزدی است که در فضایی طنز و شیرین روایت می شود. در این سریال از بازیگران بومی استان یزد استفاده شده است.

باشگاه فیلم سوره با توجه به تجربه تولید چندین فیلم کوتاه در استان یزد، طرح تولید این مجموعه داستانی با موضوع سبک زندگی اسلامی- ایرانی را آماده و اجرایی کرد.

لیست کامل عوامل سریال «پنج دری» عبارتند از کارگردان: حسین دارابی، تهیه کننده: محسن غلامزاده مهرآبادی، سرپرست نویسندگان: حسین حقیقی، تیم نویسندگان: حسین حقیقی، مهدی طاهر، حسین دارابی، یاسین پورعزیزی، بازیگران: صاحب حائری زاده، رضا ادهمی، اصغر باروتکوب زاده، علیرضا حائری زاده، سجاد اسماعیلی، فاطمه مجیبیان، لیلا جعفریان، فاطمه آخوندی زاده، حسام حائری زاده، احلام برزگر، مهرسام حائری زاده، مدیر فیلمبرداری: احسان دادرس، تدوین: سیاوش کردجان، طراح صحنه و لباس: محمدرضا رضایی، طراح چهره پردازی: محمدمهدی هدایتی، صدابردار: علی عبدالحسینی، صداگذار: مهدی جمشیدیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سمیه کریمی، مدیر تولید: کریم غلامزاده مهرآبادی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، محصول باشگاه فیلم سوره و مرکز بسیج سازمان صداوسیما.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست

محمد مهاجری؛ فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

متن پیام محمد مهاجری به این شرح است:

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام.

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

-  باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از  محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف  آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.

جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم 34ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزیدگان دو دوره‌ المپیاد علمی دانشجویی تقدیر شدند
  • آخرین عکس از این روزهای رضا رویگری
  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»