Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز به همت جامعه بسیج زنان بیجار آیین تشویق و تکریم بانوان محجبه در دادگستری بیجار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیجار بام ایران ، در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و همزمان با هفته زن صبح امروز به همت جامعه بسیج زنان شهرستان بیجار آیین تشویق و تکریم بانوان محجبه در دادگستری با حضور جانشین فرمانده سپاه،رئیس دادگستری ، دادستان و کارکنان این اداره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری بیجار در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر با اشاره به آیات قرآن در خصوص اهمیت حجاب و جایگاه آن در دین مبین اسلام ،گفت:حجاب و عفاف از ضروریات دین مبین اسلام است که موجب عزت زنان در نظام اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه عده ای در قالب دیدگاه های مختلف حجاب را برای زنان دست و پا گیر اعلام می کنند ، افزود:حجاب سدی محکم در برابر بروز فساد در جامعه است.

عبدالملکی گفت: عدم رعایت پوشش اسلامی که از اهداف مدعیان حقوق بشر است موجب بروز فساد و جرم در جامعه می گردد.

رئیس دادگستری بیجار با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه الزهراء تنها الگوی زنان و بانوان نیست ، بلکه بعنوان یک محدثه و معلم کامل دینی برای مردان نیز سرمشق است.

وی با اشاره به حضور فعال زنان در عرصه های اجتماعی و سیاسی اظهارکرد: دشمن متوجه شده است که استحکام جامعه ناشی از پاکدامنی زنان و اعتقاد دینی ما در خانواده است.

وی تاکید کرد: بزرگترین کمال برای زن و بهترین امر به معروف برای وی، دوری از نگاه نامحرم است و اگر این امر مهم توسط بانوان بعنوان یک اصل مورد توجه باشد، فرزندان خانواده سالم ترین فرد جامعه خواهند بود.

به گفته عبدالملکی دشمنان اسلام برای خدشه وارد نمودن به جایگاه مادران و بانوان مسلمان هزینه های زیادی را صرف کرده اند، ولی به فضل الهی بانوان معتقد تاکنون امید آنها را به یاس تبدیل نموده اند.

رئیس دادگستری در ادامه به حفظ و تداوم سلامت دستگاه قضایی و تکریم مراجعین، داشتن رفتارحسنه، تسریع در امور و تقدیر از کارکنان فعال تاکید نمود و عنوان کرد: نباید خاطی و متخلف درجامعه احساس امنیت کند وشرط تحقق این موضوع مهم هم به سلامت دستگاه قضایی بر می گردد.

در ادامه این مراسم ، از کارکنان زن شاغل در دادگستری بیجار به مناسب ولادت حضرت فاطمه الزهراء (س) روز زن از سوی دفتر بسیج بانوان و دادگستری بیجار تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد