Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران از آمادگی 30 پایگاه ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، با هدف نمایش توان عملیاتی تیم های بشردوستانه و استفاده از فناوری های نوین در کمک به سفری ایمن و سالم خبر داد.

به گزارش ایسنا، لیلی احمدی افزود: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی 96 در 30 پایگاه در سطح استان، با هدف ارتقای آگاهی و تغییر نگرش شهروندان برای کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده ها در طول سفر با رویکرد متفاوتی نسبت به سال گذشته اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این پایگاه ها قریب به 2000 عضو جوان داوطلب آموزش دیده از 25 اسفند 95 تا 14 فروردین 96 به مسافران که استان مازندران را برای گردشگری انتخاب کرده اند، ارائه خدمات خواهند کرد.

معاون امور جوانان هلال احمراستان مازندران با اشاره به برپایی خیمه های نماز برای اقامه نماز مسافران در کنار پست های ایمنی و سلامت گفت:برپایی کلبه های کودک برای بهره برداری کودکان از فضای دوستدار کودک از دیگر خدمات این پست‌ها است.در زمان استراحت، والدین می توانند فرزندانشان را به اعضای جوان ما در این کلبه ها بسپارند.

وی افزود: کودکان با حضور در این کلبه‌ها، در کنار استفاده از سرگرمی ها، با کشیدن نقاشی هایی با موضوع امدادی و بشردوستانه به همراه دریافت جوایز، در چهارمین جشنواره "آشتی آشتی" شرکت داده خواهند شد.

احمدی از برگزاری چهارمین جشنواره عکس و فیلم بشردوستی با هدف بهبود نگرش در رفتارهای ترافیکی جوانان و نوجوانان و نیز رفتار های امدادی و بشردوستانه هموطنان در سفر خبر داد و گفت: انعکاس این رفتارهای انسان دوستانه در قالب نمایشگاه های مختلف می تواند نقش موثری رادر ترویج و نهادینه ساختن فرهنگ ترافیک در آحاد جامعه ایفا کند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران، اجرای طرح سحاب در محل تجمع مسافرین نوروزی را از دیگر خدمات این طرح برشمرد و بیان کرد: در طرح ایمنی و سلامت نوروز 96 در استان مازندران 15 تیم گشت سحاب در قالب سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه در پارک ها، تفرجگاه ها و اماکن شلوغ و محل تجمع مسافران به صورت پیاده یا سواره، تردد و اقدام به ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه می کنند. در تمامی این پایگاه های برپا شده، ایستگاه سلامت جهت تست قند خون و فشارخون به صورت رایگان برای بیماران نیازمند مستقر شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد

علیرضا ابویی مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد، اظهار داشت: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوری که با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، افزود: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت‌های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و تصریح کرد: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق‌هایی در سطح زیربنای ۲ هزار مترمربع احداث شده است به طوری که در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق‌ها بودیم.

ابویی با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: ان شاء الله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.

وی جمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران